fallback

BYD откри музей на електрическите автомобили

Разположен е на площ от 15 000 квадратни метра и заема четири етажа (ВИДЕО)

Китайският автомобилен производител BYD откри музей в град Джънджоу, провинция Ханан, посветен на електрифицирания транспорт и новите технологии. CarNewsChina твърди, че това е първото подобно изложение в страната. Изложбената площ е разположена на четири етажа и е предназначена за всички, които се интересуват от развитието на съвременното автомобилостроене.

На всеки от етажите на музея, наречен Di Space, са разположени тематични изложби. Първият е посветен на еволюцията на китайската автомобилна индустрия в областта на електрификацията, вторият демонстрира производствените процеси, третият позволява на посетителите да се запознаят с актуалните технологии на електрическите автомобили на BYD, а четвъртият показва обещаващи разработки. Освен това има интерактивно пространство за студенти, изучаващи иновациите в тази област.

Общата площ на музея е около 15 хиляди квадратни метра. Има и допълнителни зони за събития и презентации. В Di Space са събрани над 300 експоната. Според BYD, подобно изложбено пространство ще направи възможно по-ефективното запознаване на общeствeността с ползите от електрифицирания транспорт. Освен това, музеят е предназначен да разшири целевата аудитория на концерна.

В средата на октомври компанията зае първо място сред китайските автомобилни производители както по брой сглобени коли, така и по продажби. В настоящата гама на BYD и брандовете, които са част от концерна, няма модели, задвижвани единствено от ДВГ, а само електрически и хибриди.

Още снимки от музея - вижте в галерията:

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 3 седмици )
    От сайта на ТЕЦ Марица Изток tpp2 точка ком виждаме моментното производство в реално време 545 MW 50.034 Hz . Още един сайт, който да мразите. Другото което мразите е думата процент защото не и знаете смисъла. Пак гледам едни и същи цифри и виждаме различни неща! Ти виждаш това в което вярваш, 50% тецове, ако аматьорски просто събереш процентите, А аз виждам, че осигуряват само 40% от потреблението от които 30% въглища, останалите 10% предимно газ изгарян в ДВГ. Второто трябва да се увеличав
  • #20
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не е срамно да питаш, срамно е да не знаеш. Аз постоянно питам и научавам от вас много неща. Дори когато вие не ги знаете. Някой от вас ми каза и че отец Марица Изток 2 си има сайт. В него можеш да видиш, че в момента от 8 блока, работят само два малки и два големи, но на напълна мощност. Само оттам има над 1000 мегавата които можеше да си произведем. ТЕЦ Марица Изток 3 въобще не работи още 1 000. Но е по-евтино да внесем отколкото да си го произведем.
  • #19
    Браво! ( преди 3 седмици )
    "А ти сигурен ли си, че има техническа възможност производството на тези ТЕЦове да се увеличи с още 1000Мв?" Браво!Така се прави. Като не си сигурен в нещо питаш. Питаш и дори когато си сигурен но искаш да провериш събеседника дали ЗНАЕ или ВЯРВА. В най-лошия случай и ти научаваш нещо ново преди да си казал някоя глупост. Например в случая можеш да научиш, че най-голямата консумация на България е била около 7000 мегавата и изнасяхме ток. В момента консумацията рядко надхвърля 4000 мегавата.
  • #18
    До 17 ( преди 3 седмици )
    Нито ти е за първи нито, нито ще ти е за последен път когато ти говоря за ДВГ при леки автомобили да говориш че корабите, самолетите и селскостопанските машини ще останат на ДВГ. Нито пък когато ти говорят за края на въглищата, ти ще продължаваш да говориш за тецове на газ, дърва, отпадъци и други горива. Да си ме чул някога да кажа че ерата на парните автомобили не е свършила защото АЕЦ е парна машина, каквато наистина е технически погледнато, както и всички въглищни тецове?
  • #17
    анонимен ( преди 3 седмици )
    ТЕЦове, Мите, 50 процента ТЕЦове написах без значение какво гориво горят. Нали си функционално грамотен, а четеш, каквото ти се иска? А ти сигурен ли си, че има техническа възможност производството на тези ТЕЦове да се увеличи с още 1000Мв? Вече си специалист и по топлотехника ли, освен по икономика, металообработка, международни отношения и историята на Тойота и Япония?
  • #16
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Както винаги гледаме едно и също нещо и РАЗБИРАМЕ напълно различни неща. Ти виждаш 50% въглища, аз виждам около 30%. Също така виждам около 1000 мегавата внос, вместо да увеличат мощността на въглищата. От тях се произвежда предимно субсидиран битов ток! ИмеMWАЕЦ 30,34%1061.51Кондензационни ТЕЦ 41,41%1448.92Топлофикационни ТЕЦ 8,69%304.06Заводски ТЕЦ 3,93%137.37ВЕЦ 6,74%235.65Малки ВЕЦ 4,68%163.84ВяЕЦ 3,06%107.22ФЕЦ 0,00%0Био ЕЦ 0,39%13.49Товар на РБ4543.96
  • #15
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Да ти кажа аз какво виждам. Виждам 50 процента омразни ТЕЦове. Ае, гаси телефона и си лягай докато не съмне утре да има ток от волтаиците.
  • #14
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И колко е миксът в момента, 19:00ч?
  • #13
    До 12 ( преди 3 седмици )
    Колко пъти да ти казвам да не задаваш въпроси, на които не можеш да понесеш отговора? Да не съм психопат като вас, за да оставям не отговорени технически въпроси? Като не искаш да слушаш за Есо, недей да питаш за него, като в коментар 5. Когато става въпрос за цифри и факти аз нямам проблеми да отговорим. Вие имате такива проблеми и обикновено отговаряте с обиди както правиш ти в момента. Бориш реалността с обиди и очакваш да се промени! Последният път като псува времето че вали, спря ли?
  • #12
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Няма моа си легна довечера да копи-пейстнеш данните от ЕСО-то. Нали ти е като Коран в Мека - по 5 пъти на ден му се кланяш. Само не знам това какво общо има с музея на електрическите автомобили.
fallback
Последни