Концептуалните автомобили обикновено са футуристични визии за това какво може да направи един автомобилен производител. Стига неговите мечтаещи дизайнери да не бяха ограничени от досадни детайли като безопасност на пътниците, функционалност или производствени разходи.
Понякога този процес завършва с катастрофа, като фирмите бързо се отказват от производство. Но друг път дизайнери, инженери и маркетингови специалисти намират сечението и това води до фантастични продажби или друг положителен момент, с който въпросната кола остава запомнена. От "Car and driver" са намерили най-успешните превъплащения от концепции в серийни автомообили.
Концепциите, които станаха успешни коли (ГАЛЕРИЯ)
Производителността на BMW i8 не можеше да се мери с тази на съвременното Porsche 911 Turbo, с което споделяше цена от около 150 000 долара в онези времена. Независимо от това, i8 е връхната точка в дизайна на подмарката I на BMW. Изглежда футуристично и скъпо десетилетие след дебюта си.