fallback

Нов дизел за Е-класата на Mercedes

В GLC 200 d същия мотор ще се предлага и със задвижване на четирите колела

За тези, които си спомнят миналото, завръщането на Mercedes 200 d в Германия ще бъде добра новина: някогашният модел с 60 к.с. беше популярен сред такситата, базирани на W123. Днес, въпреки че Mercedes вече не предлага таксиметров пакет, дизеловият 200 d се завръща - сега в GLC и E-класата, а отдавна го има и в C-класа. Новият двигател на 200 d е със 163 к.с. + 20 к.с с максимален въртящ момент от 380 Нм (с временно увеличение от 200 Нм).

Mercedes GLC 200 d 4MATIC изразходва средно от 5,9 до 5,1 литра на 100 км с емисии на CO₂ от 154 до 134 g/km, докато при версията GLC Coupe разходът е от 5,7 до 5 литра на 100 км с емисии на CO₂ от 150 до 132 g /км. И двата варианта вече се предлагат в Германия, започвайки от 53 744 евро за GLC SUV и 57 541 евро за GLC Coupe.

Моделната гама на Е-класата също ще бъде попълнена от 29 октомври 2024 г. с версии на E 200 d: седана (разход на гориво 5,4-4,7 л/100 км, емисии CO₂ 141-123 г/км) и комбито T-Modell (разход 5,6-4,9 л/100 км, CO₂ емисии 146-129 г/км). Цените на седана започват от 55 371 евро, а на комбито - от 57 720 евро.

GLC се предлага стандартно с Line AVANTGARDE с големи дисплеи, интеграция на смартфон, безжично зареждане и отопляеми седалки за водача и пътника до него. Mercedes направи избора по-лесен, като комбинира често купуваните функции в цялостни пакети. Освен това GLC 200 d 4MATIC и GLC 200 d 4MATIC Coupe се предлагат в специални версии Edition AVANTGARDE и Edition AMG Line, които включват опции като 360-градусова камера и активния асистент DISTONIC.

Аналогични пакети Edition AVANTGARDE и Edition AMG Line се предлагат и за Е-класата, включително DIGITAL LIGHT, MBUX с добавена реалност и пакет за паркиране с 360-градусова камера. Тези специални издания ще бъдат налични за E 200 d седана и E 200 d комбито от края на октомври 2024 г., увеличавайки възможностите за индивидуализиране.

fallback
  • #4
    Факт ( преди 59 минути )
    В град където се карат 96% от времето колите ще харчи около десятка земи тоя немски коп тор
  • #3
    Анонимен ( преди 1 час )
    6/100 дизел за такава кола е супер разход. И все пак бих си взел плъг-ин хибрид тъй като в момента не карам много. Ако карах над 20-25х км повечето от които извънградско догава дизела е цар. .
  • #2
    Факт ( преди 3 часа )
    И как покрива новите евростандарти които са 90г цо2 на км с тия 160гр за км.Закривай!
  • #1
    анонимен ( преди 4 часа )
    Ама какъв дизел какви 5 лева. Това е хибрид.
fallback
Последни