fallback

Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят

13 автомобила от 6 марки се задържат поне 15 години при един собственик в Америка

Не е лесно да се дефинира определението „любов“ към кола, но когато първоначалният собственик държи превозно средство повече от 15 години, може да се предположи, че той е много доволен от него. Най-новото проучване на компанията iSeeCars установи 13-те коли, който собственици държат поне 15 години.

И докато предишни изследвания на iSeeCars установиха, че средната продължителност на притежание на нов автомобил е приблизително 8 години, запазването на ново превозно средство за повече от 15 години показва почти двойно повече отдаденост на тези модели.

В случая са анализирани над 929 000 автомобила от моделни години 1981-2009, продадени от януари до септември 2024 г., за да определи кои по-стари автомобили е най-вероятно да бъдат запазени от тях. А резултатите показват, че една марка се отличава рязко от останалите, когато става дума за любимите коли на американците.

Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 1 - Съчувствие? Че ти си психопат. Какво съчувствие може да изпитваш изобщо?
  • #5
    Нормално ( преди 3 седмици )
    За да завладее пазара, Toyota продаваше на абсолютно ниски цени автомобилите си в САЩ преди 10-15 години. Собствениците на останалите марки ги сменяха на 8 години по две причини. Първата е защото са по платежоспособни, но основната, защото са по-малко надеждни от Toyota. Заради втората причина собствениците на Toyota ги караха по 10 на години, което обаче съвпадна с корона кризата, кризата за чипове и други видове кризи, които вдигнаха цените двойно и тройно и сега не могат да си ги позволят
  • #4
    До 2 ( преди 3 седмици )
    Гостенино антиматематик, как държиш 15 години автомобил който е произведен преди 4?
  • #3
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ама и Скоти Килмър ли например не различава "*** от котка", както и цяла плеяда други "Ютюб механици"? Имайки предвид обемът на продажби на японски автомобили в САЩ, бая бедняци ще да има, които обаче си купуват чисто нови коли.
  • #2
    Грета Тунберг ( преди 3 седмици )
    Тесла У е номер едно.Стастистически е доказано.
  • #1
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Няма нищо чудно. Клиентите на японско са най-бедните в САЩ - те не могат да си позволят да си сменят колата често. Другата причина е, че масово не могат да отличат охлююв от котка. По-заблудени, необразовани и лесни за подвеждане хора не съм виждал. Те съвсем искрено си вярват, че карат кола и че е здрава. Всички останали изпитваме дълбоко съчувствие към тях
fallback
Последни