fallback

Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят

13 автомобила от 6 марки се задържат поне 15 години при един собственик в Америка

Не е лесно да се дефинира определението „любов“ към кола, но когато първоначалният собственик държи превозно средство повече от 15 години, може да се предположи, че той е много доволен от него. Най-новото проучване на компанията iSeeCars установи 13-те коли, който собственици държат поне 15 години.

И докато предишни изследвания на iSeeCars установиха, че средната продължителност на притежание на нов автомобил е приблизително 8 години, запазването на ново превозно средство за повече от 15 години показва почти двойно повече отдаденост на тези модели.

В случая са анализирани над 929 000 автомобила от моделни години 1981-2009, продадени от януари до септември 2024 г., за да определи кои по-стари автомобили е най-вероятно да бъдат запазени от тях. А резултатите показват, че една марка се отличава рязко от останалите, когато става дума за любимите коли на американците.

Колите, с които шофьорите им най-трудно се разделят (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #26
    Car guy ( преди 3 седмици )
    Така, значи двама души (или един с две личности хахах) слагат Лексус, която въобще не е за Тойота, това което е Ауди за VW сред престижните марки. Отделно, да разбирам ли, че хора в коментарите са скочили от Хонда Сивик на Кьонигсег, Бентли, Макларън, Ролс, Мазератита, Ферарита, Ламбота, Поршета и т.н? Имам предвид, ако е така браво, явно дискутирам с наистина успели хора в тоя сайт.
  • #25
    До Кар Гай ( преди 3 седмици )
    Престижни са марки от сорта на: Бентли, РР, Астън Мартин, Макларън, Ферари, Ламборгини, Пагани, Кьонингсеег, Бугати, Морган...вероятно изпускам и други.Сравнително престижни са и премуим марките като Мазерати, Волво, Ягуар, ЛР, Мерцедес, БМВ, Ауди, Лексъс, Кадилак, Линкълн.
  • #24
    анонимен ( преди 3 седмици )
    само автомобил който ускори твоя пулс може да спечели сърцето ти
  • #23
    Гошо ( преди 3 седмици )
    Абе вие сте абсолютни ***!!!Купете си един автомобил на ток за градски условия и ще се родите
  • #22
    Car guy ( преди 3 седмици )
    Интересно ми е чисто от любопитство и без да се заяждам с колегите по-долу: какви марки и модели за вас са еталон за "истинска" кола? Тази, която е далеч от "евтиното" мислене? Ясно, е че японските не влизат категорията. Интересно ми е, понеже през ръцете ми са минали доста коли от всякакви класове и ако трябва да съм честен без значение европейски или азиатски за всички мога да кажа, както позитиви, така и негативи. Но за никоя не мога да кажа, че е ми е била евтина или съм чувствал "престижен"
  • #21
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 3 седмици )
    Горе-долу са познати точно и конкретно: 3 от челната 9. . . Дебелите щатски всъдеходи, джипове и пикапи не ги броим за коли, щото те са обичайната гледка при повечето ХАмерикански фермери-каубои в техните огромни домашни ранчо-имения.
  • #20
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 3 седмици )
    Без да чета статията, ще карам на сляпо: СААБ - Тойота КАМРИ - Форд F150 + Мустанг - Тойота Приус + Корола + Сивика - Хонда АкуЛА - Волво - ЛЕХЪС. Това са - поне според мен в исторически план и с оглед моето критичнно виждане. Липсват съвременните коли и модели, защото говорим за поне 10-годишна лЮбоФФ към собствената машина... СЕГА отварям 1 оченце и... гледам с леко присвит поглед!
  • #19
    до лудория ( преди 3 седмици )
    Ми срам ще ме е, разбира се. Нали карах японски ръждоляк. Дрънка, скърца, неудобен, несигурен, шумен, евтин...за срам си е отвсякъде!Ама бях още с евтино комунистическо възпитание, та си купих евтина кола. Много се гордеех, че е икономична(на дълъг път я смъквах до 5,2л/100 км при каталожен разход 6,1/100). Пари имах, ама мисленето ми беше евтино. С времето и хората около мен си го промених. Сега не мисля евтино! Вече си гледам кефа, докато съм зад волана. Шофирането трябва да е удоволствие!
  • #18
    до кар гай ( преди 3 седмици )
    Не знам с какви очи гледаш, ама Нисан и Тойота правят най-грозните и безлични модели на пазара в момента. Достижими по грозота са само от други японски марки, като Субару и Мицубиши, както и някои от американските марки!Аз си върша и ще си върша обща работа с колата, ама ми е кеф да седна в удобната седалка и да се чувствам сигурен. Имах Хонда Сивик в продължение на 4 години и беше мъка на по-дълго пътуване.Престиж...сети се, че някои имат часовници, по-скъпи от нова Тойота!
  • #17
    фф ( преди 3 седмици )
    В България хората трудно се разделят дори и с 30 годишни дараци... какви са тия новини които нямат нищо общо с България?
fallback
Последни