fallback

Най-лошите дизелови двигатели, правени в Европа

И един много здрав, но тромав като от ерата на Барни Ръбъл

В Европа семейните автомобили с дизелово гориво някога диктуваха пазара. В началото на века дори изпревариха тези на бензин. В някои страни като Белгия и Франция - дизеловите превозни средства представляваха почти 80% от пазара на нови коли.

 

Голямото им търсене принуди автомобилните производители да налагат нови двигатели с рекордна скорост. Конкуренцията стана по-жестока от всякога и се появиха новите технологии като Common Rail и Pumpe Düse.

В резултат на лудата надпревара някои дизелови двигатели, произведени в Европа, се оказаха зле направени като надеждност и здравина. Колегата ни Иво Гиевски от Slashgear (да, роден в Скопие) прави своята класация за най-лошите изпълнения по темата. Той се аргументира, че посочените дизелови мотори са избрани след личен опит, разговори с инженери, мнения по форуми и признания на самите производители.

Най-лошите дизелови двигатели, правени в Европа (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #26
    анонимен ( преди 1 месец )
    И дума няма за "калпавите" италиански и френски двигатели с които е оборудвана всяка втора баничарка.
  • #25
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дизелови милионници няма имаше едно време когато произвеждаха дизели без турбокомпресори и без екологични норми PDF и тем подобни глупости. Но дори и тогава милионниците дизели бяха малко и те бяха на mercedes а милионниците бензинови двигатели бяха много повече почти всички японски марки правиха бензинови двигатели които изкарваха по милион километри особено toyota почти всичките и двигатели бяха такива honda също.
  • #24
    До 20 ( преди 1 месец )
    Колелото е технология на 10000 години, пък си работи чудесно. Същото се отнася и за топлата вода, така че възрастта на технологията не е фактор.
  • #23
    уффф ( преди 1 месец )
    егати глупостите !
  • #22
    Минтири ( преди 1 месец )
    Tинтири, дай малко по-спокойно, че много глупости си натворил. Даваш пример за V8 дизел, ама ако на същия по обем V8-бензин му турим дори някаква миниатюрна турбинка - к'во праим , или ако махнем на който и да е дизел турбото ? И какво като има 900Nm ? То и John Deere има 3500Nm / 600кс, ама нещо трудно ще изпревари и Трабант. Не пишете поне глупости, когато не разбирате, ама сте чули, че било така :)
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да бяхте написали кой е платил за статията, как може да включите вагаджииски чудеса на научната мисъл. Че най нагло и против Голф пишете.
  • #20
    до долния ( преди 1 месец )
    Ринтири Пинтири. Няма как технология от 1888-*** да е добра.
  • #19
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    Попов, качвал ли си се във V8 дизел? 900 нютона още от празен ход ще си намразиш бензинката освен ако не е нещо с голям обем и турбинирано :) Дизела има тяга, която те изстрелва при изпреварване "бавен" е само на светофара. Бензина е за спортно купе, за всичко друго дизела е не по-лош
  • #18
    Много неточна статия ( преди 1 месец )
    При N47 веригата е отзад. Според БМВ тя е необслужваема и трябва да изкара целият жизнен цикъл на двигателя. За да се смени мотора трябва да се извади от коша. Не знам кой ви каза, че е евтино начинание.
  • #17
    Пропов ( преди 1 месец )
    Дизела е хубаво неща, ама да не ми е в гаража. Признавам го като по евтин начин да движиш много товар. Не ги признавам за леки автомобили, защото там аз лично търся динамика, пъргавина, абе ряз да има. Дизела е много по тежък и по тромав от аналогичния бензин. Това че излиза по евтино не ми е приоритет. Но за тежки машини , камиони и тем подобни си е незаменим. За работа е тая технология, не е за удоволствие и спорт.
fallback
Последни