fallback

Най-лошите дизелови двигатели, правени в Европа

И един много здрав, но тромав като от ерата на Барни Ръбъл

В Европа семейните автомобили с дизелово гориво някога диктуваха пазара. В началото на века дори изпревариха тези на бензин. В някои страни като Белгия и Франция - дизеловите превозни средства представляваха почти 80% от пазара на нови коли.

 

Голямото им търсене принуди автомобилните производители да налагат нови двигатели с рекордна скорост. Конкуренцията стана по-жестока от всякога и се появиха новите технологии като Common Rail и Pumpe Düse.

В резултат на лудата надпревара някои дизелови двигатели, произведени в Европа, се оказаха зле направени като надеждност и здравина. Колегата ни Иво Гиевски от Slashgear (да, роден в Скопие) прави своята класация за най-лошите изпълнения по темата. Той се аргументира, че посочените дизелови мотори са избрани след личен опит, разговори с инженери, мнения по форуми и признания на самите производители.

Най-лошите дизелови двигатели, правени в Европа (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #36
    Гошев ( преди 1 месец )
    Родените в Скопие са повредени не ми ги цитирай.Молим те.
  • #35
    Илиян ( преди 1 месец )
    Хонда има много добър дизел 1.6 i-dtec, също е един от най-икономичните.
  • #34
    Хохо ( преди 1 месец )
    Автора роден в Скопие,тези тикви и от коли взеха да разбират.От всичко започнаха да разбират!!! От история до коли!!!
  • #33
    Карач ( преди 1 месец )
    Ако говорим за коли след 2010, най-здрав е ОМ651 на Мерцедес. Проблеми имат хора които купуват коли от автокъщи на над 500 000 км.
  • #32
    анонимен ( преди 1 месец )
    Щом си толкова "оригинален" и "педантичен" да беше съобразил, че в евклидовата геометрия, която вероятно визираш, колело няма. Има окръжност. Семантика, баце.
  • #31
    до 24 ( преди 1 месец )
    Топлата вода не е технология.Затоплянето на водата е технологияКолелото също не е технология а геометрична форма. Използването му под една или друга форма е технология.
  • #30
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 18, прав си, с едно уточнение, според БМВ жизненият цикъл на колата е 200 000км макс
  • #29
    Иво ( преди 1 месец )
    На БМВ проблема не е решен през 2011. Двигателя си е много хубав, но веригата трябва да се сменя все едно е ремък. Не е задължително да се сваля двг, става и като се свалят скоростите.
  • #28
    анонимен ( преди 1 месец )
    Българските градове са малки. Обяснете ми защо като карате на по 3-4 километра разстояние и общо 7-8к километра на година ви е дизел? Това е все едно да си купите товарен бус да ходите до магазина.
  • #27
    А.П. ( преди 1 месец )
    Това СДИ накрая от какъв зор го сложиха само
fallback
Последни