fallback

Най-лошите дизелови двигатели, правени в Европа

И един много здрав, но тромав като от ерата на Барни Ръбъл

В Европа семейните автомобили с дизелово гориво някога диктуваха пазара. В началото на века дори изпревариха тези на бензин. В някои страни като Белгия и Франция - дизеловите превозни средства представляваха почти 80% от пазара на нови коли.

 

Голямото им търсене принуди автомобилните производители да налагат нови двигатели с рекордна скорост. Конкуренцията стана по-жестока от всякога и се появиха новите технологии като Common Rail и Pumpe Düse.

В резултат на лудата надпревара някои дизелови двигатели, произведени в Европа, се оказаха зле направени като надеждност и здравина. Колегата ни Иво Гиевски от Slashgear (да, роден в Скопие) прави своята класация за най-лошите изпълнения по темата. Той се аргументира, че посочените дизелови мотори са избрани след личен опит, разговори с инженери, мнения по форуми и признания на самите производители.

Най-лошите дизелови двигатели, правени в Европа (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #18
    Много неточна статия ( преди 9 минути )
    При N47 веригата е отзад. Според БМВ тя е необслужваема и трябва да изкара целият жизнен цикъл на двигателя. За да се смени мотора трябва да се извади от коша. Не знам кой ви каза, че е евтино начинание.
  • #17
    Пропов ( преди 16 минути )
    Дизела е хубаво неща, ама да не ми е в гаража. Признавам го като по евтин начин да движиш много товар. Не ги признавам за леки автомобили, защото там аз лично търся динамика, пъргавина, абе ряз да има. Дизела е много по тежък и по тромав от аналогичния бензин. Това че излиза по евтино не ми е приоритет. Но за тежки машини , камиони и тем подобни си е незаменим. За работа е тая технология, не е за удоволствие и спорт.
  • #16
    до Ринтири Пинкири ( преди 32 минути )
    А ми има и бензинови милионници само по себе си рова нищо не значи
  • #15
    Друг Гост ( преди 1 час )
    Съжалявам - грешна статия :-)
  • #14
    Друг Гост ( преди 1 час )
    Е това си е проблем на BYD - Волво си продават китайски автомобили... и Мерцедес и БМВ май внасят произведени в Китай автомобили...
  • #13
    Мдам ( преди 1 час )
    Върхут на инженерната тъпотия на Ханс....прозира отвсякъде...щот бичи "премиуми" хи хи хи
  • #12
    Всъщност ( преди 1 час )
    Конструкцията "помпа-дюза" в по- примитивен вариант се използваше в старите двутактови дизели "ЯМЗ" от руснаците(лиценз на GMC".Някои нови неща всъщност са позабравени стари решения.
  • #11
    batzoro73 ( преди 1 час )
    Най големия *** е 2,2 dci 150 kc. на Рено.Бягайте далеч от него.
  • #10
    бачо Кольо ( преди 1 час )
    Половината *** на ВАГините-айде пак да скачат вагаджийте колко са велиги ВАГините!
  • #9
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    До 6: И по кой стандарт дизела е лоша технология? 3 дезела на по 500 хил съм продал в перфектно здраве, сега хем е "нов и калпав" се каня да направя същото и с 4тия. Карал съм и бензин, и газ (ел само на тестдайв - шит). Кажи ми по кой критерий технология за двигатели милионници е много лош?
fallback
Последни