fallback

Заради разочароващи резултати BYD променя стратегията си в Европа

На Стария континент все още приемат китайците като „AliExpress на колела“

Всички автомобилните производители, без изключения, работят с конкретни срокове и разчети. Невъзможно е да се предвиди със сигурност дали всички прогнози и обещания ще бъдат спазени, но е ясно, че за това е нужно търпение. Тази дума обаче не се среща често в китайския речник. Компании като BYD са насочили голяма част от усилията си към завладяване на пазарите Европа, но се оказва, че резултатите не идват толкова бързо, колкото се очакваше.

Китайците са наясно, че времето не е в тяхна полза. В момента те разполагат с технологии и промишлената мощ, за да доминират в света на електрическите автомобили. Не е ясно обаче какво ще се случи след няколко години. Затова, когато през миналата година BYD обяви плановете си за навлизане в Европа, прогнозите бяха оптимистични, но се оказва, че резултатите са далеч от очакваното.

Основният проблем за марка като BYD е да накара хората да изпробват нейните коли, за да се отърват от ефекта „AliExpress на колела“, както повечето хора на Стария континент приемат китайските автомобили. И за целта трябва да бъде променен манталитета на милиони европейски шофьори.

По време на последното автомобилно изложение в Париж ръководителят и на BYD в Европа - Стела Ли, призна, че в компанията не са доволни от резултатите. Китайците са похарчили и харчат много пари, за да завладеят Стария континент, като пример за това е спонсорството на големи спортни събития като Европейското първенство по футбол миналото лято. И са нужни мерки за подобряване на резултатите, като важните промени в BYD ще станат факт през следващите месеци.

Първото нещо ще бъде разширяване на търговската мрежа, като ще бъдат отворени нови пунктова за продажби, който ще доближат марката до клиента. Броят на дилърските центрове в Европа ще бъде удвоен и дори утроен до няколко месеца. В Германия, например, BYD вече има 26 шоурума, като предстои техният брой да бъде увеличен до 120. В Испания ще бъдат открити общо 40 представителства през 2025 г.

Като цяло, в средносрочен план BYD има за цел да достигне пазарен дял от 5% при електрическите и plug-in хибридните автомобили в Европа. За целта компанията не само ще увеличи точките за продажба, но и предлаганите модели.

Това означава повече електрически превозни средства и повече plug-in хибриди, в допълнение към други модели, които китайският производител ще предложи на пазара. За целта BYD ще получи подкрепата на дъщерни компании като Denza или YangWang, но ще си запази най-високия процент от продажбите ще бъде за BYD.

„Европа е много объркващ и предизвикателен пазар, но мисля, че вече натрупахме достатъчно опит. Веднага щом потребителите се качат в нашите коли, те се влюбват в тях. А новите ни фабрики в Унгария и Турция ще ни помогнат да завладеем Европа", обяснява Стела Ли.

В BYD също така се опасяват, че Брюксел ще предприеме нови ответни мерки след активирането на допълнителни тарифни ставки върху вноса на електрически превозни средства от Китай. А само времето ще покаже дали новата стратегия на BYD ще пожъне очакваните резултати.

fallback
  • #24
    Абе антиматематик ( преди 4 седмици )
    Доказах ли ти само с 30 секунден клип как решението и на бройките и на площта се смята с въвеждане на 14 символа калкулатора във формулата за геометрична прогресия, която така и не усвои даже след като ти я показах и продължаваш да говориш глупости? Ако я знаеше, нямаше да приказваш глупости че плановете за утрояване на продажбите били ниска цел отколкото и ниска база да тръгват! Ако си спазват целта, ще изпреварят не само Тесла А и всички останали за изключително кратко време.
  • #23
    Гост ( преди 4 седмици )
    Точно тази прогресия за 50% всяка година, още 2020 година ти казах че е невъзможна.Ти като един антиматематик не ми повярва.И взе да смяташ лилиите, 1 ден 1 лилия,2 ден 2 лилии,3 ден 4 лилии,4 ден 8 лилии,5 ден 16 лилии.....математик та дрънка.Задача за 4 клас и геометрична прогресия ха ха ха.
  • #22
    Абе психопат ( преди 4 седмици )
    Отговорих ти още в следващия коментар че са половината и веднага те попитах колко са бройките и Колко е площта, точно защото знам какво е геометрична прогресия. Ти беше този, който един месец не можа да даде отговора, на въпроса който ти зададох само 10 минути след като ти зададе въпросът за лилиите. Трябвало да смяташ цял ден и да изпишеш няколко листа, за да стигнеш до отговора.
  • #21
    Гост ( преди 4 седмици )
    Това беше задача от сборник по математика за 4 клас,която ти отне 1 месец да схванеш.Само много остър човек ще се хване да смята броя на лилиите.Отговора е,щом на стотния ден езерото е пълно,половината ще е на 99 ден.
  • #20
    Гостенино ( преди 4 седмици )
    Точно същата. геометрична прогресия. Онази в която първия ден една лилия втория ден две лилии третия ден 4 Лилии . Но за разлика от антиматематиците, добрите математици знаят кога да спрат, А ти направи 100-дневен план за лилиите, когато площта на слънчевата система и съседните 1 милион системи няма да стигне да съберат всички Лили които си планирал и обещал за стотния ден. Правиш ли разликата?
  • #19
    Гост ( преди 4 седмици )
    Пак си противоречиш Митичен.Тесла продава без дилъри и сервизи,а защо БИД да не може.Вземе да се кандидатираш за консултант на БИД,ще фалират без теб.Най високата позиция за теб е чистач на ***,за друго няма да те вземат.
  • #18
    До 16 ( преди 4 седмици )
    Да приятелю, функционално неграмотен. Дал съм ти доказателството колко грешно си разбрал това "анонимен ( преди 11 часа )Бааа, Митьо, тези същите БУД ли са, дето навлизали на пазара в Япония? ВЪРХОВНАТА им цел е 5% дял и то не от всички автомобили, а само от тези с щепсел. " Разбрал си че КРАЙНАТА им цел е 5%. А това е само началната им цел. Сега ПОЧВАТ с 5% . Само анти математик може да каже, че това е ниска цел. Mercedes държи 5% от Европейския пазар, а Toyota 7% след десетилетия присъстви ...
  • #17
    Гост ( преди 4 седмици )
    Коя геометрична прогресия,Теслю митичен? 2023 година 2 милиона Тесла. 2024 година 3 милиона Тесла......2030 година 20 милиона Тесла.Тази геометрична прогресия ли говориш?
  • #16
    До 14 ( преди 4 седмици )
    А добре Мите, сега цитирай новина не отпреди 6 месеца, а отпреди 16. Нали последно завода щеше да е в Турция заради безмитната търговия с ЕС? Или щяха да купуват готови заводи в Испания и Германия? Оф, обърках се, то толкова обещания се правят, все едно сме на избори. Обаче е сигурно, че ще има завод и тогава, ах леле тогава, само стой та гледай как ще мачкат, бате. Или ще му мачкат на батко "долуподписания". Чакай, че забравям нещо.... А, да: БУАХАХАХАХАХА!
  • #15
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Бат Петьо, да не става дума за онази статия, дето обясняваха, че БУД продали 1млн автомобила? Обаче 950хил от тях били продадени в Китай.
fallback
Последни