fallback

Китайски марки с нов силен ход в Европа - пускат коли на газ

SUV-моделите Omoda 5 и Jaecoo 7 с двугоривни двигатели излизат на пазара догодина

Китайските производители настъпват на европейските пазари, като записват сериозен ръст на продажбите. Марките Omoda и Jaecoo, които са част от гиганта Geely Group, например, са създадени специално за европейския пазар и предлагат модели с различно позициониране и различни задвижвания.

Сега те се готвят да направят още една крачка към утвърждаването си на Стария континент, като наред с чисто термичните версии, plug-in хибридите и електрическите версии, ще започнат да предлагат и модели с LPG двигатели (пропан-бутан), чиято разработка вече е започнало. А първите два модела, на които ще се предлагат, са SUV-овете Omoda 5 и Jaecoo 7.

Първият пазар, на който ще се появи версиите с двугоривни двигатели, е Италия. Там моделите с LPG се радват на сериозно търсене от потребителите, а и конверсията няма да бъде проблем. Именно в Италия местната компания DR Automobiles Group предлага модели на газ, оборудвани с 1,5-литров двигател с 4 цилиндъра, който е създаден от друг китайски производител - Chery Group.

Като се има предвид сътрудничеството между китайските автомобилни производители, не е изключено Geely да получи помощ от Chery поне в началната фаза на проекта. В него ще участват и компаниите, които извършват хомологация на внасяните от Китай превозни средства. И така ще може да се запази гаранцията върху моделите на газ, която е 7 години или 150 000 км.

Статистиката показва, че само в Италия ръстът на продажбите на автомобили с LPG тази година е близо 10%, а за две години той е цели 36%. Най-търсени са моделите на Dacia - Sandero и Duster, следвания от Renault Captur и Clio.

fallback
  • #8
    Майтапче ( преди 29 минути )
    Марките Omoda и Jaecoo са собственост на Chery Automobile. Това е ниския клас, който трябва да се избягва. Geely Group е съвсем друго нещо, това са хубави коли. Разликата между двете е огромна. Освен заглавието, в статията няма нищо вярно, информацията вътре е бъркоч.
  • #7
    анонимен ( преди 47 минути )
    тия почнаха дори от Дачия да крадат
  • #6
    Друг Гост ( преди 1 час )
    До 2 - аз лично не съм наясно, но четох, че зарядните за 500кВ в Европа са много малко и за това е малко безсмислено да се правят да се зареждат на 500кВ
  • #5
    анонимен ( преди 2 часа )
    На изложението видях китайски хибрид, среден разход 8 от производителя, моят Кашкай е с 7 среден и не е хибрид бензин.
  • #4
    Хаха ( преди 2 часа )
    Омода и джаеко са марки на чери, не на гийли. Супер *** шугарчо.
  • #3
    До 1 ( преди 2 часа )
    Китайските хибриди взеха, че се оказаха по икономични и ефективни от тези на Toyota. Toyota много ясно си го призна, като каза че ще си сътрудничи с китайците за разработката на нови хибридни системи. Колко време мислиш, че ще отнеме на хората да осъзнаят кое е оригинала и кое е ментето изкопирано от китайския оригинал? Съвсем скоро понятието утвърдени марки ще има коренно различно значение от днешното. За утвърждаването просто се изисква време.
  • #2
    Светлото бъдеще ( преди 3 часа )
    Скоро ще започнат да падат продажбите и на автомобили с ДВГ на европейските производители, следвайки спадащите продажби на електромобили. Тяхното оправдание ще са емисиите, но истинската причина ще са китайците, които вече произвеждат много по-добри електромобили с много по-бързо зареждане на по-ниски цени от едно електрическо peugeot например. Кой би си купил през 2025 година автомобил който се зарежда с максимум 150 kW, ако знае че китайците вече продават автомобили с 500 kW зареждане?
  • #1
    анонимен ( преди 3 часа )
    Тия онода взех да ги срещам тук - там. Но ако имам излишни 30 хил евро бих се огледал за нещо от утвърдените марки.
fallback
Последни