fallback

Skoda е готова с още един кросоувър

Това е компактния автомобил с повишена проходимост Kylaq

Чешкият производител Skoda е готов с нов модел, който ще се казва Kylaq, като той първоначално ще бъде предназначен за индийския пазар, но по-късно ще стане глобален. Премиерата му ще се състои на 4 ноември.

Това е компактен кросоувър с 1.0-литров TSI двигател с мощност 115 конски сили и 178 Нм въртящ момент. Kylaq ще се позиционира в B-SUV сегмента с дължина под четири метра, като компанията-производител казва, че кросоувърът ще бъде представител на глобалния дизайнерски език Modern Solid.

По-конкретно дължината на Skoda Kylaq е 3995 мм. Междуосието е 2566 милиметра. Оборудван е с двигател 1.0 TSI с мощност 115 к.с. и въртящ момент от 178 Нм, който е сдвоен с шестстепенна механична или с автоматична трансмисия.

Що се отнася до базовата модификация, то новият кросоувър ще има доста прилично ниво на оборудване, което включва шест въздушни възглавници, екологична тапицерия от бамбукова тъкан и много системи за безопасност.

Интересното е, че чешкият производител на автомобили направи отлични продажби в Индия през 2022 година, като тогава бяха продадени над 100 000 автомобила, което подчертава успеха на компанията на индийския пазар.

fallback
  • #7
    007 ( преди 1 месец )
    От комплексирани хора, населяващи тази територия не може да се очаква нормално отношение към марка Шкода. Или пък такива, които10 годишна кола с неясен произход, определят за "нова".
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Копуват се за фирмени коли. При мен има служенки към 400 Шкоди. Аз лично съм много доволен за служебен кошник.
  • #5
    Поредната грозотия ( преди 1 месец )
    Шкода е кола за напълно заблудени и посредствени счетоводители, стиснати скъперници без вкус. Коя бена би харесала мъж с такава кола. Само в момента на покупката вече си изгорял с 50%. Никой известен човек и такъв с вкус не кара шкода. Тази марка е олицетворение на компромис с всичко. Няма вкус, няма финес, няма логика да имаш Шкода освен ако не е служебна и за носене на оборска тор, камъни и дърва.
  • #4
    ояояао ( преди 1 месец )
    до #1 ти, г-н Нормален, БееНве ли караш??
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    Немците и французите въобще не знаеха за какво става въпрос през 90-те и още не бяха напипали тази пазарна ниша. В същото време японците вече продаваха милиони кросоувъри и джипки. RAV4, Suzuki Vitara и Honda CRV вече бяха на пазарите навсякъде. Здрави, евтини, практични и проходими коли с 4х4. Сега във съвременните им версии всичките са и хибриди. Европейците още не могат да ги стигнат. Единствено румънската Дачия се доближава с новия Дъстър.
  • #2
    Хахах ( преди 1 месец )
    Европейските фирми почнаха да копират японците но със цели 25 години закъснение. Толкова им трябваше на немците (вагаджиите) да се усетят какво всъщност искат клиентите. Французите даже още не могат да загреят съвсем. Добре че се хванаха с румънците и Дачия чрез партньорството си с японски фирми да вземат технологии и концепции. Затова и Дачия стана успешна. Междувременно Тойота, Хонда, Сузуки и др. още през 90-те години вече яко продаваха такива коли от типа леки джипки - кросоувъри.
  • #1
    Факт ( преди 1 месец )
    Повярвайте ми на никой Нормален не му пука за Шкода
fallback
Последни