fallback

25-те най-интересни нови коли от автосалона в Париж

От най-голямата Dacia до Tesla Cybertruck - какво привлече погледите на френското изложение

В доброто старо време сме изминавали по 18 км пеш, обикаляйки залите на Парижкия автосалон. За тазгодишното издание ни стигнаха 5.5 км - до такава степен умерено бе участието на автомобилните производители. Но на фона на прекратената завинаги Женева и на окаяния предишен опит на Париж от 2022, автомобилният салон от 2024 вдъхва известна надежда за бъдещето на големите изложения в Европа. Ето и автомобилите, които ни хванаха окото в четирите зали на Mondial de l'Auto - новите автомобили, разбира се, защото за класиките ще посветим отделна статия.        25-те най-интересни коли от Париж 2024 (ГАЛЕРИЯ):

       

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До #14Това се разбира от самосебе си и на секундата в момента, в който тръгнеш с 2-3 деца на ски-почивка, особено ако трябва да влачиш и количката...
  • #15
    TSLA ( преди 2 месеца )
    #13 стига си си късал ризата, бяхме с Киберкамиона на Асеневци на 12.10. Видяха го над 1000 души участници и публика. Кара се с щатските номера от Georgia. Втория вариант е регистрация като товарен (там няма пешеходни изисквания) и се кара с "C" категория. Киберкамиони и таксита ЩЕ виждаш по улиците. Светът се върти, без значение дали ти харесва или не. Извъртай глава настрани като минава да не го гледаш и не мрънкай. Тарикат мъж не църка.
  • #14
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Само едно нещо не мога да разбера защо автомобилните производители непрекъснато се хвалят с багажно пространство при някой модели достига почти 1000 литра. Тези 600-1000 литра са за сметка на пътниците които направо забравят за задните седалки ако са над 175 см или ако са над 190 см отпред. Никой не си купува джип за 100 хил за да вози бидони и тухли. Много недомислено.
  • #13
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Кефи ми как някакъв си никой преди години ПРЕДПОЛОЖИ, че Сайбъртръкът нямало да изпълнява изискванията за пешеходци в ЕС и оттогава всеки журналист го повтаря като неоспорим факт" - Днес, 16.10.2024-та "Сайбъртръкът" изпълнява ли изискванията? НЕ! Не ги "изпълнява" и затова е неоспорим факт, че не можеда бъде каран по публичната транспортна мрежа в ЕС, според нейните правни разпоредби! Когато това се промени (ако се проени изобщо), тогава ела и го кажи същото.
  • #12
    Факт ( преди 2 месеца )
    Дизела умря
  • #11
    bg ( преди 2 месеца )
    колите стават телефон на колела.Само дето си возиш семейството в нея...Ако китайските коли не покажат сериозни дефекти в сигурността... мача е ясен
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това е напълно нормален процес, който се случва с всички продукти. Нарича се комодитизация. В един момент технологиите напредват толкова, че производството става нискомаржово и не може да се постигне някаква сериозна сегментация, която би заинтересувала населението. В последните години се получи комодитизация при лаптопите - дори нисък клас е достатъчно мощен за 95% от населението, което не играе игри. Ел. технологиите ще доведат до комодитизация на колите.
  • #9
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колите от година на година стават все по безинтересни. Сега с навлизането на електрическите и особено на тези китайските дето се опитват да наводняват пазара с тях дори не искам да си губя времето да ги разглеждам подробно и да им проучвам какви спецификациите. Вече ми е все тая. Ми те през 5 дена изкарват нови модели. То вече се объркваш.
  • #8
    до 7 ( преди 2 месеца )
    Пикап никога не бих си купил - за мен това е напълно безсмислено превозно средство. Но за разлика от теб уважавам фактите. А те са, че единствената що-годе достоверна информация, която имаме е от самата Тесла, а тя е, че с минимални модификации моделът може да изпълни изискванията на ЕС.
  • #7
    Констатация ( преди 2 месеца )
    Като изключим алфата, нищо друго не си заслужава даже и гледане!
fallback
Последни