fallback

Geely обяви официално цените си за България

Кросоувърът Coolray започва от 53,000 лева, но само за кратко

Geely, една от новите китайски автомобилни марки на българския пазар, обяви първите си официални цени у нас няколко дни преди дебюта си на Софийския автосалон. Засега имаме ценовата листа само за компактния кросоувър Coolray, цените за по-големия Starray ще станат ясни по-нататък.                          Кросоувърът с предно предаване, дълъг 4.38 метра, идва в две нива на оборудване - GF и GF+, но разликата между тях е само в дизайна на джантите и в специалния двукомпонентен цвят "лавандула" на по-скъпата версия. Базовият Coolray ще струва у нас 55 990 лева, но специално за автосалона е обявен с 3,000 лева отстъпка, тоест за 52 990 лева. Дори и намалената цена е малко по-висока от редовната цена на същия автомобил за Сърбия (52 790 лева) и за Хърватия (51 380 лева). По-скъпата GF+ е обявена за 58 990 лева, а по време на автосалона - за 55 990 лева.

Coolray се задвижва от 1.5-литров бензинов турбомотор с мощност 172 конски сили при 5500 об/мин, развива максимална скорост от 200 км/ч, и ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.6 секунди (тук можете да видите нашия тест на модела). Двигателят е комбиниран със 7-степенен автоматик с двоен съединител. По данни на производителя средният разход е 5.8 литра за 100 км.                          Стандартното оборудване е впечатляващо богато: карбонови детайли по праговете и броните, подгрев на предното стъкло, 12-инчов сензорен екран на мултимедията, аудио с 6 говорителя, автоматичен климатик, мултифункционален волан с отопление, USB порт, кожен салон, отопление на предните и задните седалки, сензори за паркиране отпред и отзад, камери с пълен обзор около автомобила, асистент за автоматично паркиране, панорамен стъклен покрив и бизжично зарядно.

Geely е частна китайска автомобилна компания, която е собственик на Volvo, Lotus и Proton, има солиден дял акции в Mercedes и стратегическо партньорство с Renault. Вносител у нас е словенската SEEAG, която държи правата за целите Балкани и вече продава Geely в Словения, Хърватия, Сърбия, Северна Македония и Гърция.         

 

 

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 седмици )
    До 6Кажи честно, кво те кефи най-много в Дачата? Ама най-якото, заради което я купи? Това, че е нова и малко по-висока от други дачи, не се брой.
  • #6
    Лудория до 6 ( преди 4 седмици )
    Няма да те разбере. Аз съм израснал в краен квартал. Все още моите познати живеят там. За тях е важно колата да е "луксозна", без значение на възраст, катализатор/DPF/махнат AdBlue. Ако има лепенки и ръмжи, става "алфа" мъжкар. О, да, жените им карат малко Пежо или Ситроен, "звярът" го карат само те. Поддръжка - те не могат да го напишат, камо ли да разберат какво значи. И после гледат тъжно я некролози, в по-добрия случай смачкани тенекии. Чудят се защо се случва така... и това не разбират.
  • #5
    До 2 ( преди 4 седмици )
    Имам Сандеро Степуей. Купено ново, сега е на 2 години. А ти си карай отпадъците с опърдяни от немски *** седалки. Подигравките ти с китайските и румънските нови коли са неадекватни и израз на огромната ти заблуда в живота.
  • #4
    До 4 ( преди 4 седмици )
    Кой ти каза, че е без ДДС?
  • #3
    Факт ( преди 4 седмици )
    55 900лв без ддс не мерси. Автомобила се превръща във все чо *** покупка
  • #2
    Емил ( преди 4 седмици )
    На кой му пука за тоя аутлет Кулрейа?Важното е каква ще е цената EX5.
  • #1
    БайБоцимир ( преди 4 седмици )
    Явно таратайките идват от Словения. Чудесна възможност за притежателите на Дачия да вдигнат нивото. Само да паднат от това повдигане :)
fallback
Последни