fallback

Geely обяви официално цените си за България

Кросоувърът Coolray започва от 53,000 лева, но само за кратко

Geely, една от новите китайски автомобилни марки на българския пазар, обяви първите си официални цени у нас няколко дни преди дебюта си на Софийския автосалон. Засега имаме ценовата листа само за компактния кросоувър Coolray, цените за по-големия Starray ще станат ясни по-нататък.                          Кросоувърът с предно предаване, дълъг 4.38 метра, идва в две нива на оборудване - GF и GF+, но разликата между тях е само в дизайна на джантите и в специалния двукомпонентен цвят "лавандула" на по-скъпата версия. Базовият Coolray ще струва у нас 55 990 лева, но специално за автосалона е обявен с 3,000 лева отстъпка, тоест за 52 990 лева. Дори и намалената цена е малко по-висока от редовната цена на същия автомобил за Сърбия (52 790 лева) и за Хърватия (51 380 лева). По-скъпата GF+ е обявена за 58 990 лева, а по време на автосалона - за 55 990 лева.

Coolray се задвижва от 1.5-литров бензинов турбомотор с мощност 172 конски сили при 5500 об/мин, развива максимална скорост от 200 км/ч, и ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.6 секунди (тук можете да видите нашия тест на модела). Двигателят е комбиниран със 7-степенен автоматик с двоен съединител. По данни на производителя средният разход е 5.8 литра за 100 км.                          Стандартното оборудване е впечатляващо богато: карбонови детайли по праговете и броните, подгрев на предното стъкло, 12-инчов сензорен екран на мултимедията, аудио с 6 говорителя, автоматичен климатик, мултифункционален волан с отопление, USB порт, кожен салон, отопление на предните и задните седалки, сензори за паркиране отпред и отзад, камери с пълен обзор около автомобила, асистент за автоматично паркиране, панорамен стъклен покрив и бизжично зарядно.

Geely е частна китайска автомобилна компания, която е собственик на Volvo, Lotus и Proton, има солиден дял акции в Mercedes и стратегическо партньорство с Renault. Вносител у нас е словенската SEEAG, която държи правата за целите Балкани и вече продава Geely в Словения, Хърватия, Сърбия, Северна Македония и Гърция.         

 

 

 

fallback
  • #17
    Бай Пешо ( преди 3 седмици )
    Цените се определят от дилърите. Дилърите се съобразяват със европейските изисквания за пазара на автомобили. Цените са високи, защото иначе предстои масов ФАЛИТ на европейските марки автомобили. Масово ще се вдигат митата на китайските стоки. Просто не купувайте на безумни цени!Истинските цени са в Китай.
  • #16
    Български гражданин ( преди 4 седмици )
    Как ги мислят тия цени по над 50 бона при положение, че всички знаем какви са минималната и средната заплати не знам.Що за доходи трябва да имаш та да плащаш и вноска за автомобил при положение, че вноската сигурно е половината от заплатата и, като го направиш после сметки ли да плащаш, храна ли да си купиш, дрехи ли ...И после що караме 20+ годишни "баби" ...
  • #15
    Сбъркали народа. ( преди 4 седмици )
    Няма страшно, като видят как няма да им вървят ценово и брандово колите сами ще си тръгнат.
  • #14
    Нормален човек ( преди 4 седмици )
    Форд Куга струва същите пари със 182 коня мотор и автоматик. Джили са добри, но с тези цени не става
  • #13
    Лудория ( преди 4 седмици )
    Смешно е изказването на хора, които си купуват колите заради вродени предразсъдъци или да се "показват". Имам близък, фен на БМВ. Има 3-4 такива и повечето са от 1990-2000 година моделни семейства. И едно по-ново, ежедневно. Но неговите коли се поддържат, той е фен на марката и въобще няма в главата си мисъл да се покаже какъв е "алфа мъжкар", защото има БМВ. Има го, защото го харесва и му кеф да си го кара.
  • #12
    Лудория ( преди 4 седмици )
    Нямам моя Дачия. Карам няколко на приятели и под наем. Исках да купя една, но беше дизелова и се отказах. Харесва ми, защото е проста - голяма вътре, лесно я товаря,не ми дреме за тапицерията, тенекиите и ремонтите, защото са с ниски стойности, окачването поглъща големите дупки при ниска скорост, разхода е умерен. Не ми харесва - защото е много висок предния капак, чувам вятъра при висока скорост, с висока скорост се поклаща, седалките са отвратителни.
  • #11
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Трудно ще стане. Без да се напъва човек вижда, че например Хюндай Туксон е 58 450лв по каталог. 99% съм сигурен, че двойният съединител и "карбоновите детайли" в салона на китаеца едва ли ще накарат евентуалните купувачи да "спестят" едни 5 хил. лева и да скочат на непозната китайска техника. Грейт Уол пробваха нещо подобно и знаем докъде се докараха.
  • #10
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Наистина си НУРС,и с толкова умствен капацитет т.е. с никакъв. Дъстъра е доказан дуракоустойчив автомобил и от разговори с такива които използват ежедневно такива автомобили и то в условия в които скапания ти баварец 200 годишен пърдалник няма да издържи и ден,хората ги вкарват в сервиз само за обслужване,като казват,че минусите им са комфорта,но са доволни,защото казват за тез пари са чудесни коли,и само руските УАЗ-ки са по-издържливи от тях и като цена качество са малко по-добри.
  • #9
    анонимен ( преди 4 седмици )
    До 7,и да ти го каже няма да го проумееш,щот си личи,че нума с кво. В кукувича празна хралупа няма смисъл да се налива акъл и дават обяснения. Човека е разбрал и научил максимата на един велик човек казваш се Хери Форд,който казва,че няма по добро нещо от нова кола,а българите го допълваме от новата служебна.За кола ента употреба не идва на реч въобще. нова кола било то Дачия или китайска е винаги за предпочитане пред котор ента употреба макар и лукс клас.
  • #8
    НУРС ( преди 4 седмици )
    Най доброто китайско е по зле от най лошото европейско! Крадът технологии, дизайн и др. но си е китайски ***, колкото и да ми хвалите новото не може да ме накарате да си купя това нещо. Преди две години направих грешка да купя чисто нова Дачия Дъстър дизел и постояно е в сервиза за нещо, имам и БМВ Х5 на около 20г и е в пъти по добро във всичко от румънската гордост. По добре дърто, но качествено от колкото чисто нов ***!
fallback
Последни