fallback

Dacia е готова с отговор на китайското нашествие в Европа

Румънската марка няма да променя рецептата, която носи успехи

Европейските производители са подложени на сериозен натиск от китайските марки, навлизащи на Стария континент, но един от тях е готов да спечели битката. Това е румънската Dacia, която се е превърнала в еталон на евтини автомобили и няма никакво намерение да променя стратегия, която до момента носи големи успехи.

В момента Sandero е най-продаваният автомобил в Европа като цяло, а Duster е сред лидерите при SUV-моделите. Сега Dacia пуска и по-големият Bigster, като той също ще трябва да играе сериозна роля в продажбите на марката, въпреки че е първата Dacia с базова цена над 20 000 евро.

В интервю за Automotive News Europe изпълнителният директор на Dacia - Денис Льо Вот, разкри причината за последните ходове на марката и посочи как тя ще се справи със сериозни предизвикателства пред автомобилната индустрия. На първо място, разбира се, той говори за Bigster.

„Това е напълно различно предложение от Duster, тъй като предлага всички удобства и характеристики на компактен SUV, със съдържание, което никога досега не се е предлагало в Dacia. И всичко това на разумна цена - по-малко от 25 000 евро. В момента средната цена за доставка на компактен SUV надхвърля 35 000 евро. Така че определен брой хора ще си кажат: „Не мога да си позволя това повече, може би ще отида да видя Dacia и Bigster", обясни Льо Вот.

По отношение на голямата конкуренция, която се среща в последно време, особено с пристигането на китайски марки като MG, както и излизането на нови достъпни автомобили, Льо Вот даде да се разбере какво е Dacia и причината за нейния успех.

„Ние не правим компромис с основите или качеството и не сме супер технологични, не налагаме много функции и технологии; Ние сме много по-фокусирани върху функциите, от които клиентите се нуждаят на много добра цена. Това е нещо, което все още знаем как да правим по-добре“, казва шефът на Dacia.

Той не подмина и Dacia Sandero. Най-продаваният автомобил в Европа, въпреки че не предлага това, което прави конкуренцията, в същото време не е поскъпнал толкова много, колкото съперниците му на пазара.

„Sandero има малко по-малко електроника, малко по-малко тегло, малко по-малко съдържание в сравнение с конкуренцията. Съответно, увеличението на цената, което трябва да прехвърлим на клиентите, е пропорционално малко по-малко", обяснява Льо Вот.

Шефът на Dacia разкри и някои планове за бъдещето на марката: Цялата ни гама е обновена и се основава на една и съща платформа във всички наши фабрики. Платформата CMF-B работи перфектно През следващите няколко години ще пуснем още два стила на каросерията, но не мога да кажа повече“.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 10,нали знаеш,че тези от 5-та предавка са състезатели професионалисти и при тестовете карат колите на максимум от техните възможности,така както никой в нормалния живот няма да ги кара. На тях и автобус да им дадеш и него тъй ша го карат че да се клати по завоите,че не ще ти стане лошо,а ще си изповръщаш вътрешностите.
  • #11
    анонимен ( преди 2 месеца )
    до 4 за вас баш отворенгяците,опърдян и ос,,,ран западен котор ента употреба на 100хиляди км от една баба дето го карала до магазина и обратно.
  • #10
    Геле ( преди 2 месеца )
    Гледах Fifth Gear последния сезон и тестваха Dacia Jogger със 7 места на един път с много завои. Толкова се люшкаше, че на водещите им стана лошо и спряха.
  • #9
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не всеки може да си позволи S-класа, познавам много хора които предпочетоха НОВА дачия пред автомобил втора употреба.
  • #8
    Ха ха ха! ( преди 2 месеца )
    На Дошо неуДачията му се вижда "много кола", особено сравнено с 20-годишния му църцивик! ))))))))))))))))))
  • #7
    Недялков ( преди 2 месеца )
    Да бе да, преди няколко дни разглеждах новият Дъстер, най високото ниво хибрид 56000лв същата пластмаса с дребни подобрения с преходната ,разгледах "гадните китайски автомобили" на Dong Feng Dongo 5 Evo и м4 Yacht,сравнението може и сами да си го направите спрямо двата автомобила ,все едно да сравнявате S клас и Опел Вектра в полза на китаеца естествено!Поздрави на франсетата . Първият Дъстер го купих за 28000лв. през 2013 г., На тези цени ще си купя китаеца стой та гледай!
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дачия е на светлинни години от всяка една китайска марка, напред или назад според вас, продават в момента една кола като такива в Китай са под 10 хиляди долара и много по-добри от нея.
  • #5
    Факт ( преди 2 месеца )
    Нямат конглокент много кола за малко пари
  • #4
    Отговорът ( преди 2 месеца )
    Гранд заДръстер Макс - колата на баш задръстеняците!
  • #3
    Грета Тунберг ( преди 2 месеца )
    На моят алфа чекист електрика митбъстъра не му действа.
fallback
Последни