fallback

Това е първият автомобил с три вида задвижване

Chevrolet Blazer вече се предлага и с предно предаване

Обикновено автомобилите със задно и предно предаване са с напълно различна конструкция, но с развитието на електрическите платформи това разделение става все по-малко строго. Така General Motors успя да предложи Chevrolet Blazer, моделна година в три конфигурации - със задвижване на предните колела, задвижване на задните колела и задвижване на всички колела. Това става възможно благодарение на гъвкавостта на електрическата платформа BEV3.

Към момента Chevrolet Blazer в момента се предлага със задвижване на задните колела или на всички колела, като версията с предно предаване ще бъде добавена след няколко седмици. Версията със задно задвижване е оборудвана с двигател с мощност 300 к.с., батерия от 102 kWh и пробег от 537 км, като цената започва от 48 995. Версията със задвижване на всички колела има по-малка батерия от 85 kWh, но предлага пробег от 455 км и струва колкото тази със задно предаване.

В близко бъдеще Chevrolet ще предложи версия с предно задвижване, оборудвана с батерия от 100 kWh. Тази опция ще се предлага на по-ниска цена от 45 995 преди държавни субсидии за покупка на електромобил.

Защо обаче GM е решил да предложи един модел с три различни опции за задвижване? Отговорът се крие в гъвкавостта на платформата BEV3, която позволява двигателите да бъдат инсталирани на различни места в зависимост от нуждите. Това увеличава клиентите, тъй като привлича тези, които предпочитат различни конфигурации без значителни допълнителни производствени разходи.

Промените трябва позволят на Chevrolet Blazer да бъде по-конкурентоспособен, за да се противопостави на електромобили като Tesla Model Y. В САЩ Tesla наскоро премахна стандартната си версия на Model Y, оставяйки Long Range със задно задвижване на колелата и пробег от 542 км, което струва 44 990 долара. Това означава, че Chevrolet Blazer, с три опции за задвижване и конкурентна цена, ще може да предложи повече гъвкавост на купувачите, търсещи най-добрата комбинация от производителност, цена и пробег.

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    От друга страна, превключването от твърдо окачване и спортен режим с максимално ускорение, към меко окачване и плавно ускорение като на дизелов автомобил без Турбо, променя автомобила от поведението на 911 към mercedes s клас, колкото и рязко да настъпваш газта. Колко автомобила с ДВГ, които могат да се ползват както за дрифт, така и за писта, така и за сигурен и комфортен спокоен семеен седан С огромно товарно пространство можеш да дадеш за пример?
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    Както винаги ще ти дам и пример. Разпределението на предаването между предния и задния мост определя това дали автомобилът ти ще презавива или не до завива в завой. Увеличението или намаляването на системите за стабилност определят колко да е това презавиване или недозавиване. Също така определят, дали при даване на газ на асфалта автомобилът Ти въобще ще потегли или ще дрифти на място или при потегляне на стръмен заледен баир няма да превърти гумите си въпреки 1000-та коня и всичкия въртящ.
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    "И как от това,че разпределяш предаването между двата моста получаваш поведението на "десетки различни автомобили по избор"? За първи път чувам,че поведенеито на един автомобил зависи само от разпределението на задвижването." Сега за първи път в живота си Ще чуеш и едно словосъчетание ФУНКЦИОНАЛНА НЕГРАМОТНОСТ. Хайде сега се върни и прочети Дали пък само за разпределението на задвижването говоря?
  • #7
    До 2 ( преди 1 месец )
    Пак повтаряш моята теза като своя а след това обясняваш колко съм глупав за да я казвам. Не е ли очевидно че след като самият ти повтаряш, че това не е първият автомобил, то това е пропаганда, че е първият. Незнайно защо много обичаш да те лъжат и мразиш истината Когато някой ти я каже. Това нито ще е първият нито последния такъв автомобил каквото и да те лъжат В статията. За да откажем психопатите трябва да назоваваме всяка тяхна лъжа на мига в който я кажат.ВЕДНАГА И ВИНАГИ
  • #6
    Защо предно ( преди 1 месец )
    Какво предимство дава предно предаване на електрическа кола?Освен батерия в багажника. Но явно в случая не е така
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Някой нещо разбра ли от статията? Списана е доста неприятно и неразбираемо.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изглежда доста прилично, предполагам че ще има публика.
  • #3
    РУК ( преди 1 месец )
    А иначе всеки автомобил който е на платформа за 4х4 може да бъде произведен с предно, задно или с 4х4! Не само електричките. А такива са горе долу всички съвременни SUV. Просто няма никакъв смисъл.
  • #2
    РУК ( преди 1 месец )
    не разбрах каква точно е пропагандата?И как от това,че разпределяш предаването между двата моста получаваш поведението на "десетки различни автомобили по избор"? За първи път чувам,че поведенеито на един автомобил зависи само от разпределението на задвижването.Начи с едно WRX което въпреки че с ДВГ,може да си разпределяш съотношениято между двата моста,мога да постигна поведение на 911 GT3?Брях, утре ще пробвам!
  • #1
    Пак пропаганда ( преди 1 месец )
    Повечето електромобили със задвижване на четирите колела, могат да изберат дали да са на предно или на задно предаване и в какво съотношение. Като започнеш от 0% предно и 100% задно, минеш през каквото си съотношение избереш, примерно 30% предно и 70% задно и стигнеш до 100% предно и 0% задно. Когато към това се добави изборът от 0 до 100% стабилизация и намаляване на въртящия момент, за тези които ги дразни бързото ускорение, получаваш поведението на десетки различни автомобили по избор
fallback
Последни