fallback

Руснаците обясниха защо не искат да купуват китайски коли

Лошо качество на изработка, високи цени и липса на резервни части са основните причини

Повече от една четвърт от руснаците отказват да купуват автомобили, сглобени в Китай. Според аналитичната агенция „Автостат“, 27.6 процента от анкетираните са категорично против покупката на автомобил от Китай, като заявяват, че при никакви обстоятелства не биха се замислили за модели от азиатската държава.

В същото време китайските коли всеки месец влизат в списъка на най-продаваните возила в Русия, отстъпвайки само на марката Lada. Други 27.5 процента от анкетираните казват, че са принудени да си купят китайска кола, тъй като към днешна дата не виждат други алтернативи, но като цяло и тази група не харесва китайските коли.

Около 18 процента заявяват, че вече са купили кола от Китай, а само седем процента от руснаците са готови да купят китайски коли като втора кола. Анкетираните, в допълнение към неоправдано високите цени, казват, че основните недостатъци на китайските автомобили са лошото качество на изработката, както и недостигът на необходимите резервни части за следпродажбено обслужване.

Освен това много респонденти се съмняват в надеждността на моделите от Китай. В края на септември проучване показа в кои руски региони има най-много китайски автомобили. Оказа се, че най-много „китайци” има в Санкт Петербург.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нали троловете хвалеха китайските морги? Руснака предпочита втора ръка немско или японско пред тези китайски недоразумения...
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аутомедия или комедия по-скоро тези близо 28% няма да останат без кола,а показват,че ще си купят нова различна от китайска кола,защото имат тази възможност и има предлагане на различни от китайските коли,че даже и европейски но по странични канали и чрез други държави. Мислете преди да пишете.
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Танк 300,400 и 500 ако за тебе са ментета значи си счупен похлупак. В Русия внасят всичко което има пазар и се търси,а там пазара е голям,заради това европедалските компании са в критично положение,защото загубиха именно този голям пазар. В Русия хората с големи възможности са много повече от тези в западнала Гейропа.
  • #11
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 5,нещо си се объркал тотално и не лежи и не слушай западналата пропаганда. Купуват си каквито искат,чрез посредници. Но руснаците,особено след санкциите си купуват масово руски автомобили като така стимулират родното производство. А, китайците завзеха опразнените западнали автозаводи в Русия и произвеждат. Що се отнася до цените китайските са с високо качество на ниво на европеалските каруци,а оборудване е на по-високо ниво от ***. Аз за следваща само китайска и никога европейска.
  • #10
    Аутомедия! ( преди 1 месец )
    В крайна сметка не стана ясно защо не искат да купят китайска кола, а само, че не искат.
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    ВЯРАТА и предразсъдъците си играят лоша шега с вас. Има и хубава новина. Заради свръх производството, скоро пазара ще се самоизчисти от марките предлагащи лошо качество за същите пари. В Китай има буквално стотици марки автомобили. Марки, а не модели. Малко по-малко ще се консолидират
  • #8
    Изакахте ли се ( преди 1 месец )
    Ако сте приключили, да прочетете статията заедно с РУК няколко пъти и да обясните къде става въпрос за електромобили? Китайците внасят в Русия най-големите си ментата и ги продават на безбожно високи цени, защото знаят че руснаците нямат други алтернативи.
  • #7
    Ти ебем електрика. ( преди 1 месец )
    До 4 - Малиии, как не са те нахапали - Прези 2 месец ситуация в чужбина - Нисан Лийф, 2021-а, на около 75000 км. Имахме 110 км в едната посока. Тръгваме на пълна батерия. Ама тръгваме по тъмно и то 12-13 градуса. Айде, уж според нашия човек, реално минава 310 км, от 360 дадени, ама реално я е проерявал на 5000 км и средата на 2021-а, дето беше мега топл лято там. Задуха, почна да вали, на 110-тия километър беше 52% батерията. Нашия не може да закара до тях. Спря на 4% и 20 км от тя, да зарадеи
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Но как? Аз мислех, че Еврпа не може да насмогне да купува китайски коли, а Русия няма избор и заова купува китайски коли. Нали бяха много вървецни?
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Предвид че при тях избора е китайско, китайско, но с руска емблема и спартанска Лада говори много. Вярно има го и момента, че тези коли едва ли са адаптирани за руския пазар, ами са директно китайската версия. Но все пак... Ето това пропускат много хора като въздишат по ниските китайски цени.
fallback
Последни