fallback

Кои са най-фалшифицираните резервни части и консумативи

Начело в негативния списък са маслата, продавани в интернет

Покачването на цените на автомобилите доведе и до поскъпване на резервните части, а това кара собствениците на автомобила да търсят начини да спестят пари. Така се създават благоприятни условия за измамници, които с готовност правят пари, като продават фалшификати. Собственици на магазини за автомобилни части разкриха пред изданието NJCar кои детайли и консумативи най-често се фалшифицират.

Измамниците, като правило, се насочват към най-популярните и най-бързо продаваните резервни части. Някои от тях се внасят от чужбина, но има и такива, които се правят в работилници и дори гаражи. На първо място сред ментетата обаче не са части, а най-популярният консуматив - моторното масло.

Много потребители вече пазаруват от интернет, където е пълно с реклами на маркови моторни масла. Това обаче крие сериозни рискове, защото често тубите се пълнят с неизвестна течност, чието използване в съвременните двигатели е сигурен начин да навличане на сериозни проблеми. Затова е най-добре маслото да се купува от големи вериги магазини или бензиностанции, както и от официални представителства на съответните марки.

В допълнение към маслото, въздушните филтри също са особено популярни сред измамниците. Това е съвсем разумно - цената на оригиналните филтри за някои машини може да достигне сериозни суми. Закупуването на фалшив филтър обаче може да доведе до катастрофални последици за двигателя. Ментетата обикновено се правят от нискокачествени материали и уплътненията често не прилягат плътно към корпуса на филтъра. В резултат на това въздухът, натоварен с прах и мръсотия, прониква през пукнатините, създавайки абразивен ефект върху двигателя и ускорявайки неговото износване.

Фалшификатите сред маслените филтри също са доста често срещани. Поставянето на подобен филтър може да причини изтичане на масло, което води до сериозна повреда на двигателя.

Измамниците не се ограничават само до маслени филтри. Те фалшифицират части като електрически крушки, спирачни накладки, амортисьори, запалителни свещи и лагери на колелата, както и отделни компоненти на двигателя, включително бутала, втулки и пръстени. Всеки от тези фалшификати крие опасност, която може да доведе до сериозни последици за автомобила и неговия собственик.

fallback
  • #13
    Чук до февятка ( преди 2 месеца )
    Затова масло от РъБъ НЕ СЕ КУПУВА
  • #12
    До #2 ( преди 2 месеца )
    Гледам, че си уморен, време ти е да починеш на Колима, щот май предците ти са попропуснати от Народния съд...
  • #11
    анонимен ( преди 2 месеца )
    спи държавата и селяните в нея да не ви ги продават марсианци дилърствята са същите подменят възли и агрегати без да знаете
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Затова от години си пазаря части втора употреба - оригинални каквито е сложил производителя.
  • #9
    Японеца ( преди 2 месеца )
    НАЙ-ФАЛШИВОТО МАСЛО:"Затова е най-добре маслото да се купува от големи вериги магазини или бензиностанции, както и от официални представителства на съответните марки"
  • #8
    q ( преди 2 месеца )
    Опааа ДВГ изпърдаците пак са яко ощетени. Дори ти да си изряден, пак могат да ти сипят от хубавото масълце, гориво или антифриз. И приключваш филма. Остава ти надеждата - на *** с електромобили, да им сипят от лошият ток.
  • #7
    До 5 ( преди 2 месеца )
    Вярно е. Има батерия за която трябва да мислиш след 8 години и или 240 000 км при Тесла, което настъпи първо или съответно 1 милион километра за китайците и Toyota или 10 години за Toyota и 15 години за китайците. На бензинова Toyota филтри и масла се сменят на 10 000 км. Това са 100 смени на масла и филтри, при които един път да стъпиш на криво с фалшиви и приключваш кyрса, без да броим че самата смяна също струва пари, които са повече от нова батерия.
  • #6
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Какво ти пречи да им сложиш други лети джанти, спойлери и каквото се сетиш, както се тунингова автомобил с ДВГ? Електромобили те обикновено не се нуждаят от тунинг, защото единственото ограничение е сцеплението с гумите. Единственият смислен тунинг по задвижването е по-добри спирачки и промяна по окачването.
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 1.Електромобила има батерии,които са много по голям проблем от всички части на автомобила.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ел.мобилите не подлежат на тунинг, съответно ги карат хора които най-обичат да се возят и да мажат с пръсти по екрана!
fallback
Последни