fallback

Xpeng пуска на пазара най-икономичния електромобил в света

Седанът P7+ постига среден разход от 11 кВт/ч на 100 км

Китайският автомобилен производител Xpeng ще представи в близките дни новия електрически си седан P7+, който ще има мощност от 308 к.с., два варианта на батерии от 60,7 и 76,3 kWh, и ще се отличава с висока ефективност, която ще осигури среден разход от 11 kWh/100 км.

Изображения на новия модел се появиха онлайн след разкриването на доклада на автомобилния производител пред китайското министерство на промишлеността и информационните технологии. Освен това главният изпълнителен директор на Xpeng се появи прототип на P7+ на голяма конференция в Ханджоу по-рано този месец.

Известно е, че P7+ ще замени досегашния P7i и ще бъде негов уголемен вариант. Дължината на модела ще бъде 5056 мм, докато междуосието е 3000 милиметра. На снимката се вижда, че колата е с нисък профил, чифт малки въздухозаборници, отделни фарове и отделни дневни LED светлини, свързани със светлинна лента.

Техническите характеристики все още не са потвърдени, въпреки че според слуховете моделът ще има два варианта на мощност от 241 и 308 „коня“. Литиево-желязо-фосфатната батерия с капацитет от 76,3 kWh се очаква да осигури съответно до 685 км пробег.

В допълнение, новостта ще получи новата система за автономно шофиране Eagle Eye Xpeng, която работи на базата на използването на изкуствен интелект и камери. Новият Xpeng P7+ се очаква да дебютира през октомври.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 15 минути )
    Тоя сайт има фетиш към китайското, не може да му се отрече!
  • #5
    До 2 ( преди 1 час )
    Няма значение особено теглото на електромобила - Тесла 3 харчи колкото Дачия Спринг
  • #4
    До 3 ( преди 2 часа )
    Батерията има над 98% ефективност. Електро двигателя над 95%. Няма какво да им се подобрява. Единственото което може да се подобри е топлинния мениджмънт- по-ефективно отопление и охлаждане на батерията и купето
  • #3
    До 3 ( преди 2 часа )
    Пак вярваш в перпето мобиле. За такъв нисък разход теглото няма толкова значение, а само аеродинамиката. Теглото влиза в сметките само при ускорение, но при електромобилите и това не е толкова важно, защото 80% от тази енергия се връща обратно в батерията при намаляване на скоростта.
  • #2
    До 2 ( преди 3 часа )
    Какъв тест, то на път не е излязло. 11квч му е разхода докато е бил в стационарно положение по време на снимките! 11квч на 100 е 50% по нисък разход от масовите електрички в момента! Такива цифри могат да се постигнат само с наистина революционен ел. двигател и батерия които да направят колата под 1500кг. А такива в момента просто няма даже на чертожна дъска. Такъв прогрес с "нисък профил и чифт въздухозаборници" не се постига!Поредната китайска димка,само и само да се пише за тях!
  • #1
    анонимен ( преди 3 часа )
    Лъжа! Тесла 3 по китайския тест постига 605км с 60 квтч просто китайския тест е по-неточен пък някои често имат склонност да мерят пробег и разход по китайски тест с пробег и разход измерен по съвсем други методи
fallback
Последни