fallback

Toyota готви наследник на легендарния 2JZ

Новото турбо чудовище на японците ще развива над 400 конски сили

Toyota планира нов мощен турбо двигател, който може да засенчи легендарния 2JZ. Този мотор, който много автомобилни фенове свързват с емблематичната Supra, отдавна се е превърнал в символ на надеждност и висока производителност в света на автомобилите. Сега японският гигант разработва нов 2,0-литров четирицилиндров двигател, който според инженерите трябва да надмине 2JZ по мощност и гъвкавост.

Новият двигател ще може да произвежда повече от 400 к.с., което го прави идеален кандидат за двигателното отделение на пикапи и спортни автомобили като Hilux и Lexus IS. Според слуховете прототип с този двигател, настроен до 600 к.с., вече е бил показан на закрита презентация, което само подклажда интереса към евентуални нови продукти на Toyota.

Освен това Toyota работи активно за разширяване на възможностите на своите двигатели, включително изследвания в областта на синтетичните горива и водородните технологии. Това означава, че компанията се ангажира да комбинира мощност с устойчивост, подготвяйки решения за бъдещи спортни и пътни автомобили. Възможно е новият двигател да стане толкова популярен, колкото семейството JZ, което се монтира в различни модели на Toyota и Lexus.

Феновете на Toyota и на моторните спортове очакват с нетърпение слуховете да бъдат потвърдени, за да видят дали новият двигател наистина ще бъде достоен наследник на легендарния 2JZ и ще остане в историята на автомобилостроенето.

fallback
  • #8
    До 1 ( преди 2 месеца )
    През 1832 г. шотландецът Робърт Андерсън създава електрическа каруца. Излиза че електричките са много стара технология, която не си е струвала и няма смисъл от нея ако изкуствено(за пари) не я налагат.
  • #7
    Chukan Kirilov ( преди 2 месеца )
    Чешете си езиците тук в коментарите. Искрено се надявам да сте *** и да печелите от това. Кой бил това, кой направил онова... И? Явно всички сте специалисти по ДВГ! Техниката и технологиите вървят напред. За съжаление не съм чел или чул някоя българска новост, освен Брауновия газ тук.
  • #6
    До 5 ( преди 2 месеца )
    Няма как да си по далече от истината!..."С други думи, Toyota се е подготвила да усъвършенства вече изоставени от останалите технологии и да бъде най-добрата в тях." Как пък това изказване те доведе до мисълта че говоря за volkswagen, които разработват още по-стари технологии и от Toyota? Водородът не е малко по-нова технология макар и глуха улица от която хората отдавна са излезли и са приели като грешка, към която да не се връщат НИКОГА. Ама истинското никога, а не като на Toyota за след 2-3г
  • #5
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Дай пример за нов разработка на двигател от ваген групата и ще приема, че си прав.
  • #4
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Няма как да си по далече от истината!
  • #3
    хммм ( преди 2 месеца )
    нещо ме съмнява тая работа
  • #2
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Само истински разбирач и карач на високо технологични марки, които нямат дори нов двигател от 20-години (ваген Груп) може да се изкаже толкова компетентно...
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "...изследвания в областта на синтетичните горива и водородните технологии. Това означава, че компанията се ангажира да комбинира мощност с устойчивост, подготвяйки решения за бъдещи спортни и пътни автомобили... " С други думи, Toyota се е подготвила да усъвършенства вече изоставени от останалите технологии и да бъде най-добрата в тях. Това е като например някоя компания за битова техника да усъвършенства грамофона, видеокасетите и телевизорите са с кинескоп и да спре да развива нови технологи
fallback
Последни