fallback

Lancia Ypsilon HF ще бъде по-мощна от очакваното

Спортната версия ще получи 280 к.с., колкото има и Alfa Romeo Junior Veloce

Новата Lancia Ypsilon дебютира преди няколко месеца и представлява епохална революция, нараствайки по размери и сдобивайки се с електрическа версия. Иновациите по модела ще продължат и през 2025 г., когато ще излезе спортна версия HF, която ще се позиционира на върха на гамата.

Досега за този модел имаше оскъдна информация, към която сега се прибавя новината, че Lancia Ypsilon HF няма да има 240 к.с., както беше обявено преди няколко месеца, а 280. Точно колкото Alfa Romeo Junior Veloce, с която малката Lancia споделя механиката.

В допълнение към промените в задвижването - също състоящо се от 54 kWh батерия, бъдещата Ypsilon HF ще се възползва от специални иновации като понижено окачване, по-широка следа, както и преработено управление. Окачването ще бъде с преден диференциал Torsen и подобрен спирачна система. Официални данни засега липсват, но се знае, че ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 5,8 секунди.

2025 година също така ще отбележи завръщането на Lancia в моторните спортове с Ypsilon Rally 4 HF, предназначено да се състезава в Rally 4 - категория, запазена за автомобили с две задвижващи колела, управлявани от млади пилоти.

Разработен също благодарение на сътрудничеството с Мики Биазон - пилот, който свързва името си с това на Lancia, с която печели рали шампионата през 1988 и 1989 г., състезателният автомобил Ypsilon се задвижва от 1,2-литров, 3-цилиндров двигател с 212 к.с.

fallback
  • #3
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Вече никога няма да има истински мъжкарски автомобили, Ланча отдавна е мъртва.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    А тези 280 коня, от същия 1.2 3ц миксер ли мислят да ги вадят? То дори и другиа мотор на Стелантис да сложат 1.6 е същатата отврат..
  • #1
    Ко речи? ( преди 1 месец )
    "ще се възползва от специални иновации като понижено окачване""Окачването ще бъде с преден диференциал Torsen"
fallback
Последни