fallback

Bentley влиза в нова ера, но тя не е на електромобилите

Британската луксозна марка залага всичко на plug-in хибридите

Bentley влиза в нова ера, като основна роля в нея ще играят plug-in хибридните модели, а не електромобилите, както беше предвидено досега. Британският производител отлага пускането на първия си модел, задвижван изцяло на ток, за да се фокусира върху новата си задвижваща система Ultra Performance Hybrid.

През март Bentley обяви, че ще представи първия си изцяло електрически автомобил през 2026 г., като доставките ще започнат през 2027 г. Забавянето се дължи на технически проблеми, свързани със софтуера и платформата, както обясни тогава бившият изпълнителен директор на Bentley - Адриан Холмарк. Същия месец Холмарк обяви, че напуска, за да застане начело на конкурента Aston Martin, като неговото място беше заето от Франк-Щефен Вализер, който е работил дълго време в Porsche.

Първоначално Bentley планираше да пусне първата си електрическа кола през 2025 г., като тя трябваше да бъде последвана от още 4 модела, задвижвани само на ток, на интервал от година за всеки. Така до 2030 г. компанията възнамеряваше да премине изцяло към производството на екологични превозни средства.

Планът Beyond 100 обаче е отложен и сега компанията се фокусира повече върху хибридни модели. От 2026 г. всички автомобили на Bentley с двигатели с вътрешно горене ще бъдат оборудвани с хибридно задвижване. Основният вариант, на който ще залагат британците, е комбинация от V8 двигател и електромотор, която предлага поне 89 конски сили повече от знамения W12, поставян на версиите Speed на ​​​​модели като Flying Spur и Continental GT.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хибрида на S класата и той гори по 1.8 литра на сто, ама за първите 20 км.
  • #3
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    До 2 - не е само за разход, но и мощността се рекламира като сумарната - 1000 к.с., а тази мощност е налична за 3 мин. Честно казано, не ми се вярва някой изобщо да я зарежда. Иначе и Мерцедес имат такъв хибрид СЛ, и Шевролет Корвет Е-Рей и други...
  • #2
    До 1 ( преди 1 месец )
    Така е, такива задерждаеми с по 5 квтч батерия ги правят зареждаеми само за да са на документи чисти и е крайно време да променят начина по който отчитат емисиите на зареждаемите с малък пробег на ток. На Ферари Сф90 примерно му дават разход 6 на 100 което е пълен абсурд и нямам представа по какъв изкелефенчен начин е сметнато
  • #1
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Абе тези Performance хибриди ми се виждат малко измама. Да вземем Ферари СФ90 - 162 кВ на 7.9 кВч - двигателя харчи батерията за малко под 3 мин. През останалото време си е само ДВГ и тези 162 кВ ги няма - дори и да работи, то той ще вземе от ДВГ. ферари пак са с голяма батерия - Ламборгини са с 3.8 кВч. Прав ли съм?
fallback
Последни