fallback

Голям седан с разход на гориво 1 литър на 100 км

Иновацията се нарича Fengyun A8L C-DM и е дело на Chery

В отворената база данни на Министерството на промишлеността и информационните технологии на Китай се появиха сертификационни документи, разкриващи нови подробности за хибридния седан Fengyun A8L C-DM (за някои пазари - Fulwin).                   Трябва да се отбележи, че префиксът "L" не означава увеличение на междуосието - дължината на каросерията се е увеличила само с 1 см благодарение на променения бодикит. Основните промени са свързани с ефективността на силовия тракт.

Chery Fengyun A8L ще получи нов дизайн на предната част, подобен на сегашния Tiggo 8 Pro Max, който включва модифицирани калници, преден капак, фарове и броня. Задната част също ще получи нови светлини и броня.                      Основните подобрения обаче са извършени под капака: декларираният разход на гориво в комбинирания цикъл WLTC е само 1.01 литра на 100 км. В момента в Китай хибридът Chery Fengyun A8 струва от 100 хиляди юана (около 14,1 хиляди долара). Засега не е известно колко ще струва L-версията.

 

fallback
  • #8
    До лалугера ( преди 1 ден )
    Поправи ми грешките господин инженер по ДВГ с много никове? Или пък гилвията антиелектрици които са истински 20 инженера и вече пета година ме убеждават че законите на Нютон не са верни и в учебниците по ДВГ за университета никъде не съществува думата ЕНЕРГИЯ , киловатчас, джаул, калория ИЛИ КАКВОТО И ДА Е ДРУГА СЛЕДА ОТ ЕНЕРГИЯ. Пишело само за мощност в киловати, но пък буталото В никакъв случай не предавало МОЩНОСТ към коляновия вал. За МОЩНОСТ на АУДИО СИСТЕМАТА ли пише тогава в учебниците?
  • #7
    До 3. ( преди 1 ден )
    Другата част от топлинната енергия отива в околната среда заедно с изгорелите газове. Процентите и съответно КПД до буталата са приблизително константни независимо от натоварването и от разхода на гориво. Мощността изразява само скоростта, с която протичат тези процеси. КПД за което говорите вие е КПД на ДВГ, което вече измерва изходящата мощност и е 0%, дори при 5200 оборота, при разход 5,85 л/ч което е входяща мощност 234kW и 117kW механична мощност от буталата към коляновия вал без товар!
  • #6
    До 3 ( преди 1 ден )
    Разбира се че мощността към радиатора и мощността на буталата са свързани с КПД, но ти гостенино с много никове и претенции за висше образование по ДВГ не разбираш. Ако разбираше щеше да обясниш както обяснявам аз с цифри и факти. При изгарянето на горивото в цилиндрите, калоричността му се превръща в топлинна енергия. Приблизително 50% от тази енергия се превръща в механична енергия която движи буталата, а една част от останалата 50% топлинна енергия загрява ризите и главата и отива в радиатора
  • #5
    анонимен ( преди 1 ден )
    Реклама,сър!Същите шментикапели като оная Тесла с над 1000 км пробег и скорост 40 км в час по нанадолнище.
  • #4
    анонимен ( преди 1 ден )
    На кои 100км е такъв разхода? Едва ли е на вторите и последващи 100км. Рекламни шментикапели за хора, които много обичат да "четат с разбиране" и ВЯРВАТ на всичко написано, ха-ха.
  • #3
    анонимен ( преди 1 ден )
    Тротинетка, мощност от радиатора да не свързано с мощност на буталата?Тотално не разбираш смисъла на КПД на двигателя.
  • #2
    анонимен ( преди 1 ден )
    Такива гръмки статии имаше още през 90-те.
  • #1
    анонимен ( преди 1 ден )
    Разход 1 на 100 може да се получи само по онзи метод с мощност взета от радиатора, който е последен писък на модата при перпето mobile и ни проглушиха ушите че това ще е последният пирон в ковчега на електромобилите. В този литър на 100 могат да вярват само сектанти, които вярват на Акио Тойода и постоянно повтарят като мантра " Не е нужно да мислиш, мисленето е вредно, вместо да мислиш слушай гуруто свети Акио Тойода" а светеца е измислил че бъдещето принадлежи на хибриди и водородните ДВГ
fallback
Последни