fallback

Peugeot пусна версии на E-3008 и E-5008 с дълъг пробег

Новата батерия с 96,9 kWh осигурява до 700 км с едно зареждане

Гамата Peugeot E-3008 и E-5008 се разширява с нови версии Long Range, които предлагат увеличен пробег. И двата електрически SUV-а са оборудвани с нов задвижващ агрегат с мощност 230 к.с. и батерия с капацитет 96,9 kW/h, която позволява изминаването до 700 км с едно зареждане за E-3008 и до 668 км за E-5008.

Батерията поддържа се бързо зареждане до 160 kW. Тя е с произведена в завода завода ACC във Франция, като е само батерия с 15 мм по-дебела от предишната версия със 73kWh, като обещава не само по-висока ефективност, но и намалено време за зареждане.

Батерията е в състояние да приеме заряд до 160 kW, което позволява да бъде заредена от 20% до 80% само за 27 минути. Тя захранва монтиран отпред електромотор с мощност 230 к.с., който допълва съществуващата версия с мощност 210 к.с.

Заедно с версията Long Range, системата за предварително кондициониране на батерията ще дебютира при Peugeot 3008 и 5008. Тази функция позволява предварително да загряване на батерията, намалявайки времето за зареждане по време на дълги пътувания, особено когато се използват станции за бързо зареждане.

И двата SUV-а ще бъдат представени на автомобилното изложение в Париж през 2024 г., което ще се проведе от 14 до 20 октомври в Paris Expo Porte de Versailles. Освен това производителят потвърди, че тези версии се предлагат и с 8 години или 160 000 км гаранция, както при всички електрически автомобили на Peugeot.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 700км- в зависимост колко дълъг байр ще намериш да се пуснеш надолу.
  • #7
    До Турбо ( преди 2 месеца )
    Не се притеснявай за цената. Ще правят отстъпки за галошите.
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хехех тротинетка,като се запали поредната Тесла с мегаватово зареждане,тогава кой ще се смее?
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    230 коня за топ версията с почти 100 kWh батерия е повече от смешно. А да зареждаш такава батерия само с 160 kW вече не е смешно, а трагично!
  • #4
    До 2 ( преди 2 месеца )
    Остави ефективността. Все пак те нямат достатъчно опит като Тесла която произвежда автомобили от векове и може да направи автомобил с по-добра аеродинамика от стелантис, които току-що прохождат в индустрията и все още не им се отдава да произвеждат автомобили (за заядливците проверете Какво е сарказъм в Уикипедия). Проблемът е, че освен че изминават по-малко километри с киловатчас, го зареждат много по-бавно. Казано по друг начин, Не стига че плащат повече за километър, а и губят повече време!
  • #3
    Турбо ( преди 2 месеца )
    Нека да позная, цената е над 100 х.лв за Е 3008.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ако бяха поработили върху КПД-то на моторите, инвенторите, термопомпата и бяха си доставили батерия с по-ниско вътрешно съпротивление, щяха да постигат същия пробег със стария капацитет на батерията. Отгоре на него щяха да имат по-ниско тегло, по-приятно поведение на окачването, по-ниска цена на батерията и повече място. В момента разликата с Тесла е към 30%.
  • #1
    Илиян ( преди 2 месеца )
    до 700 с едно зареждане, а от колко км с едно зареждане :)
fallback
Последни