fallback

ДВГ, хибрид или EV - кой е по-бърз?

BMW M3 CS, AMG C63 S и Tesla Model 3 Performance спорят на драг (ВИДЕО)

Скоростта и мощността в света на автомобилите са все повече от всякога, а това трио модели на Tesla, Mercedes и BMW, доказват, че производителността може да идва от различни източници. И състезанията на драг показват как се справят спортните седани на пистата, когато става въпрос за ускорение.

В случая важни са и цифрите, като Tesla Model 3 Performance има най-малка мощност от трите машини - само 510 к.с. Следва BMW M3 CS със своя редови, 6-цилиндров двигател с двойно турбо, който развива 550 к.с. И накрая идва Mercedes AMG C63 S с неговия хибриден агрегат с 4-цилиндров мотор и съвкупна мощност от 671 к.с. Този модел обаче е и най-тежък, като превъзхожда дори електрическата Tesla.

И трите участника в състезанието се възползват от задвижване на четирите колела и разполага с Lanunch Control. Седанът на Mercedes ускорява до 96 км/ч (60 мили) за по-малко от 3 секунди, но въпреки това остава последен, като измиkава 1/4-миля за 11,2 секунди.

Model 3 на Tesla вдига 60 мили за 2,8 секунди и успява да преодолее разстоянието за 11 секунди при 196 км/ч на финала. Електромобилът обаче отстъпва на отличника в тази дисциплина BMW M3 CS, което постига 10,9 секунди.

Вторият манш се провежда при различни условия, тъй като системата за контрол на стартиране е изключена. Победителят е друг, като предимствата на електрическото задвижване определено дават резултат.

fallback
  • #6
    До 1 ( преди 3 дни )
    Собствениците на М-ки и АМГ-та много обичат да ги натоварят и да карат 1000 км. Марш да си учиш уроците!
  • #5
    Чичо Кольо да допълн ( преди 3 дни )
    А пък базовата Тесла модел 3 е по-евтина от базовите бензинки 320 и C клас. По-бърза е, по-добре обезшумена, има повече екстри, и е много по-евтина за всекидневна употреба
  • #4
    анонимен ( преди 3 дни )
    Хибрид, за града, ако е в стил Приус. Инче, тея плъгини, део мъкнеш 250 кила двигател, а като си на бенз, мъкнеш 220 кила батерия и 45 кила ел. двигател, ама щото вече е станало прекалено тежко, нямам нужното охлаждане и не можем, да я зареждаме бързо ... не не не ....
  • #3
    Допълнение ( преди 3 дни )
    А накрая, в реалността на светофара, Тесла модел 3 ги оставя в далечината да и гледат стоповете като тръгнат, въпреки че са много по-скъпи от нея точно заради конете, които са вкарали. Не е заради лукса, защото базовите модели на mercedes и BMW са по-евтини от теслата.
  • #2
    До 1 ( преди 3 дни )
    Гледа ли клипа? Разбра ли го? Примерно че Тесла модел 3 има най-голям пробег с едно зареждане, не е най-тежкия автомобил, А също така е с 30 хиляди по-евтин от bmw-то и два пъти по-евтин от мерцедеса? При положение че резервоарите на тези автомобили са огромни и зареждат 100 октана бензин, сещаш ли се че освен повече спирания на 1000 км, ще изхарчат и няколко пъти повече пари, независимо дали са заредили от туба в гаража на предната вечер, за да не губят време за спиране.
  • #1
    анонимен ( преди 3 дни )
    Безмислен тест. с неясна цел. То е ясно кой от трите ще дръпне на драг. Един малко по практичен тест могат ли да направят. - натоварат ги и да изминат едни 1000км. Тогава резултата може да е различен
fallback
Последни