fallback

Лукс като на Maybach и функция „шофьор“ на цената на корейски седан

Електрическият Genesis G80 получава увеличено междуосие и по-голям пробег

Корейската марка Genesis обяви старт на продажбите на обновения седан G80, който получава първа актуализация от 3 години насам. Моделът беше показан по-рано тази година на автомобилните изложения в Пекин и Пусан, като се отличава с удължена каросерия и многобройни дизайнерски и технологични подобрения.

Според създателите на G80, той поставя нов стандарт при луксозните електрически седани. Актуализираният модел въплъщава дизайнерската философия на Genesis, наречена „Атлетична елегантност“ с акцент върху детайла. Предната част на автомобила се отличава с характерната решетка G-Matrix Crest, както и по-големи въздухозаборници и фарове с технология Micro Lens Array (MLA).

Портът за зареждане, разположен в горния десен ъгъл на бронята, сега се слива по-безпроблемно с решетката и се отваря с натискането на бутон. Обновеният вътрешен капак и осветлението осигуряват по-изтънчен външен вид, докато вградената функция за отопление на порта позволява удобно зареждане при всякакви метеорологични условия.

Отстрани G80 впечатлява с удълженото междуосие от 3140 мм, което е със 130 мм по-дълго от предишната версия. Специалните за модела 19-цолови джанти добавят лукс на автомобила и подобряват аеродинамичните характеристики. Задната част също е подобрена с по-изчистен дизайн на бронята и нови хромирани акценти, минаващи по протежение на страната и бронята. Седанът се предлага в 10 цвята на екстериора, включително ексклузивните Matira Blue и Geneva Silver.

Интериорът на обновения G80 се отличава с пространство и технологии благодарение на по-дългото междуосие. Пътниците на задната седалка могат да се насладят на допълнително пространство за краката от 83 мм (общо 995 мм) и с 20 мм подобрено пространство за главата (общо 950 мм).

Големият 27-инчов OLED дисплей интегрира арматурното табло и мултимедийната система, позволявайки разделянето на екрана на две или три секции за едновременно използване на навигационни и стрийминг услуги. Технологията Shift By Wire и актуализираният централен контролер осигуряват по-удобно управление. Аудио системата Bang & Olufsen със 17 високоговорителя и Dolby Atmos технология създава уникална атмосфера.

Интериорът също така включва функции като актуализирано околно осветление, нов волан и облицовка на задните врати. Предлагат се четири цветови схеми за интериора - едноцветно черно обсидиан, едноцветно екрю камила, едноцветно пруско синьо и двуцветно пепеляво сиво/ледниково бяло.

Актуализираният G80 е първият Genesis EV, който включва режим Driver Mode (шофьор), който осигурява комфорт на задната седалка чрез оптимизиране на въртящия момент и настройките на окачването. Функцията Comfort Setting добавя удобство при дълги пътувания, като позволява на пътниците да регулират седалките в 14 посоки с максимален наклон от 40 градуса. Предлагат се и автоматични завеси и възможност за управление на мултимедийната система от задните седалки.

Моделът е оборудван с нова батерия с капацитет 94,5 kWh, която му позволява да измине до 561 км (старата версия изминаваше 20 км). Окачването с електронно управление Road-Preview подобрява стабилността при шофиране, докато управлението на задните колела улеснява маневрирането при ниски скорости и при завои. Активният звуков дизайн на електрически превозни средства (e-ASD) добавя два уникални звука, а подобрената звукоизолация прави пътуването още по-удобно.

G80 EV вече разполага с множество иновации, включително удостоверяване с пръстов отпечатък, отопляеми подлакътници, 3-зонов климатикът, като и възможност за цифров ключ.

fallback
  • #17
    im-дртiйУАЙТBOY! ( преди 2 месеца )
    Разбира се, тук се изкушавам да цитирам отзива на 1 тестов състезателен пилот по повод на друг модел на HYUNDAI с малко по-високи скоростни хар-ки, който буквално казва за тествания от него IONIC, че това е много ЕМОЦИОНАЛНА машина; докато що се отнася до по-горе представената ви лЮКС-лимо, то аз бих подчертал, че това е автомобил, който има всички данни и дадености да се влюби в него човек: просто е НЕУСТОИМ - като 1 хубава прекрасно изглеждаща млада девойка... и това дефинитивно е точно така.
  • #16
    im-дртiйУАЙТBOY! ( преди 2 месеца )
    Инфо за н-р 12ти: По-мощният 3.5-литров бензинов V6 турбодвигател крие под капака си ок. 380 PS и стига 100-ка за 4,9 сек. only; докато електрик.му ъпдейтвана версия задвижва наличните 365 коня чрез двойка електромотори, които осигуряват съответно и нужното 4WD за тази яка лимо съответно при 700 Нм въртящ момент, което му придава изключителна реакция при ускорението до 100 км/ч. за 4.9 сек. С други думи, за около 5 сек. човек стига 100ка с тази лЮксозна и високо премиумна лимо с нейните 2,3 т
  • #15
    im-дртiйУАЙТBOY! ( преди 2 месеца )
    Както посочих в коментара си под н-р 9, в сърцето на самата DE, моделът на GENESiS - т.е. ДВГ - G80 стартира някъде от 110 хил.лв. и то за 1 супер-перфектна лимо, докато тази подробно представената в горната статия на Пешо Захариев електрик. осъвременена версия е малко над 143 хил. лева... Разбира се, за целта умният човек требе просто да се поразходи из южногерманския метропол - Мюнхена, където се помещава и репо-офиса им.
  • #14
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И каква е цената?
  • #13
    im-мръсенУАЙТРАШ ( преди 2 месеца )
    в бг-то им искат на тия по 120к евро!!!? като за истинска кола...
  • #12
    хуйдай работа ( преди 2 месеца )
    светлинки, отпечатъци, телевизорчета ... и никъде колко к.с. е, как ускорява, спира, завива ...
  • #11
    Коко ( преди 2 месеца )
    Много писано, много хвалби, но Хюндай! Не, благодаря!
  • #10
    До5 ( преди 2 месеца )
    Припозна ли се бе гоуфаджия убит.
  • #9
    im-дртiйУАЙТBOY ( преди 2 месеца )
    И тъй, самите DE-автоексперти преко сили+тихомълком под сурдинка признават, че GENESiS предлага насладата от 1 наистина удачно създадена и оптически изключително красива лимо, която определено изпреварва K0H-kypeнцията по отн-ие ЦЕНА/Кач.во/Мощност, както и в гаранционното и сервизно обслужване. G80 стартира от 111 хил.лв., докато електр.му осъвременена версия е малко над 143 хил. Засега големият недостатък все още на тези машини е по-големия разход на гориво - ок. 1,5 л повече от сходни машини.
  • #8
    im-дртiйУАЙТBOY ( преди 2 месеца )
    ДО 7-ми... Със сигурност са по-добри, по-здрави, по-надеждни и издръжливи и с по-качествено пълно сервизно обслужване от DE-колите, може би изкл. ПОРШЕто, ама то е много по-скъпарско като цена. И вече самият Пешо се е вразумил и започнал да обръща подобаващото си заслужаващо в-ние на великолепния GENESiS, к. обичайно е 20-25 % по-достъпен от DE-премиумите в същата категория... В момента имат официални репо-офиси в GB, DE & CH като началната цена на най-евтината машина GV60 е ОК. 135 хил. лева...
fallback
Последни