fallback

Търговците в САЩ не се интересуват от електромобили

Продажбите на EV не вълнуват половината от най-големите дилъри в страната

През последните месеци клиентите имат по-голям избор при електрическите превозни средства от всякога и този избор ще нараства още през следващите няколко години. Интересно е, че в същото време търговците на автомобили не са ентусиазирани от перспективата за продажба на нови електрически автомобили.

Проучване на CDK Global на 250 големи представителства в САЩ установи, че 49 процента от дилърите на нови автомобили изобщо не се вълнуват от продажбата на електрически превозни средства. Само 12 процента от дилърите в Алабама, Мисисипи, Тенеси и Кентъки казват, че техният търговски екип е умерено или много развълнуван от продажбата на електрически превозни средства.

Сред причините за липсата на ентусиазъм, посочени от отделите по продажбите, са географското местоположение и големите разстояния между градовете с разнородна инфраструктура за зареждане. Това затруднява убеждаването на купувачите на автомобили, че електромобилите са жизнеспособна алтернатива на колите с двигатели с вътрешно горене. По същия начин дилърите в северните щати са загрижени за студа през зимата.

В южните щати положението също не е много „розово“. Там само 24 процента от търговците са заявили, че са добре обучени да разбират и продават електрически превозни средства.

fallback
  • #6
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    До нумеро дуе! Един колега като се пенсионира, си купи новоизлязлото БМВ и3. Питам го за какво ти е тоя куфар? Хем грозен, хем евтин, хем срам за бренда. Той - ами казва от респект пред тази нова плъг-ин технология. 2 седмици по-късно му падна капака на зарядното на предния калник. Все още чакат специалист от Германия да му го монтират обратно?! Това май беше преди 7-8 години... Днес щяло да му струва 700 долара. Питам го, ама ти ще можеш ли да го продадеш за толкова...
  • #5
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Има и втори вариант. Просто електромобила да се казва Тесла. За останалите просто няма зарядна инфраструктура и затова не стават. Не случайно всички вече минават на стандарта на Тесла за заряден кабел, за да могат да ползват вече изградената от Тесла зарядна инфраструктура, която позволява да прекосиш САЩ без никакви проблеми, все едно си на бензин. "Проблемът" в САЩ за електромобилите е ниската цена на бензина. Затова не ги бърка да карат автомобили с разход 20/100. Да им имаме проблемите!
  • #4
    Главунчо ( преди 2 месеца )
    Дъщеря ми се върна от Щатите и сподели, че там разтоянията между големите градове са ужасяващи. И като дистанция и като време. Което ме навежда на мисълта, че ако в една малка европейска държава ел.автомобилите имат някакъв шанс - то за Щатите това е възможно само ако ел.автомобила е втора или трета кола в семейството.
  • #3
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    И клиентите им тоже.
  • #2
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Там само 24 процента от търговците са заявили, че са добре обучени да разбират и продават електрически превозни средства.
  • #1
    Гост ( преди 2 месеца )
    Никой не се интересува от електрокари.Тези откриха топлата вода.
fallback
Последни