fallback

И най-добрите грешат - 8 проблемни мотора на популярни производители

Експерти от индустрията съветват тези масово срещани двигатели да се избягват

Въпреки огромните инвестиции на производителите на автомобили в научно-изследователска и развойна дейност, както и годините тестове, превозните средства понякога излизат на пазара с проблемни задвижвания. Причините могат да бъдат различни - от кратки срокове за разработката им до икономии на производствени разходи.

Това обаче не оправдава появата на такива двигатели, категорични са експерти от изданието SPEEDME, които съставиха списък с най-проблемните двигатели през последните години. Разбира се, не всички автомобили с тези агрегати непременно създават проблеми, но статистиката за неуспехите и прегледите на собствениците потвърждават високия риск от скъпи ремонти.

8 проблемни мотора на популярни производители (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    2.0 TDI ( преди 3 месеца )
    Интересно е за кой двигател преди 2007 пишат, защото те бяха два помпа дюза съответно 16 и 8 клапана. Като и при двата не съм чел никъде да има теч на антифриз или проблем с впръскването на гориво. Знаеше се че 16 клапановия пука глави, прословутия шестограм и че АГР се запушва от некачествено гориво. Първите два проблема са отстранени с въвеждането на 8 клапановия в средата на 2006 и двигателя става доста надежден. От 2009 е внедрен комън-рейла.
  • #12
    abc ( преди 3 месеца )
    А защо смяташ 3 смени на сух ремък за същите 180 х.км? Все едно смяташ и казваш, че сух ремък се сменя на 60 хиляди. Това може да е било някога преди 30 години, но сега за сухите ремъци също им дават доста км - от 120 до 240 х. км даже.
  • #11
    до #8 ( преди 3 месеца )
    Единственият проблем на екобуста 1 литър е ремъкът в масло, ако въобще можем да нарачем проблем, че първоначално препоръчителната му смяна беше на 220 хил км, а сега е на 180 хил и при нормална експлоатация няма проблеми. Вярно, че смяната в официалния сервиз (с всичките му допълнителни смени и дейности) е скъпичка (2500 лева), но ако беше сух ремък щяха да са 3 смени по 700-800 лева, не е по-различно, само дето по-често се ходи в сервиза. Иначе двигателчето е топ за предназначението си.
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    извинете но защо намесвате фирмата форд? има ли въобще двигател на форд който да е поне малко добре? мислех че коментираме двигатели а не опити по механика колко евтино може да се направи нещо.
  • #9
    бачо Кольо ( преди 3 месеца )
    Не е френска,БеМВейска е-мотора е разработка на БМВ
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    6, точно щях да напиша, че ми се губи Екобууст н Форд. Няма толова скапан мотор, избирането му за двигател на годината, само затвърди, че там е въпрос кой плаща. (След 1.6 на Пежо/БМВ)
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Накратко..изпилени миксери (малолитражки) поне при бензиновите. А за дизела на Форд, не е изненада..
  • #6
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Екобуста на Форд е с абсолютно същия маслен дизайн на ангренажа и изобщо не са французи и изобщо не са по-добре от тях. Но, всеки пише и чете като дявол евангелие.
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И какво излиза? Освен глупостите на френските клозети да топят ремъкът в масло другите мотори са си читави просто по-взискателни на подръжка и профилактика.Няма да забравя един друг френски гений беше проектирал хидравличната помпа която лекичко прокапваше запалимо хидравлично масълце точно върху алтернаторът.Резултатът беше изгорял алтернатор или пожар зависи колко късмет имате.Колко години минаха тия един свестен мотор не можаха да направят.
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    2022г. Закупихме нов опел корса 1.2 с ремък в маслена баня. Засега всичко е наред по колата и вече 2 години няма никакъв дефект по колата. Интервалът за смяната на ремъка е съкратен и трябва да се извърши на 90 хил. км. или на 6-та година.
fallback
Последни