fallback

Ето как изглежда двигател на Honda Civic след 400 000 км

При правилно отношение тези мотори от началото на века могат да работят вечно (ВИДЕО)

Автомобилите на Honda са едни от най-надеждните планетата. Те се нуждаят единствено от редовна поддръжка и внимателно шофиране, за да изкарат стотици хиляди километри. Този мотор на Civic има пробег от над 400 000 км, преди да бъде сменен, и въпреки това изглежда невероятно чист отвътре.

Екипът на YouTube-канала I Do Cars свали този 1,7-литров D17 атмосферен редови четирицилиндров двигател от Honda Civic от 2003 г., за да види как големия пробег се е отразил на вътрешността на мотора. Въпреки че се нуждаеше от някакво очевидно обслужване - ангренажният ремък отдавна е за смяна, голяма част от ходовата част, включително главите и буталата, изглеждат в добра форма.

Разбира се, работата на двигателя толкова дълго време няма как да не доведе до известно износване, независимо колко добре е третиран. Въпреки че смяната на маслото изглежда е била редовна, все още има известно вертикално износване на стените на цилиндъра и куп износване на основните лагери и лагерите на мотовилката.

Водещият на канала - Ерик, открива още отломки, заседнали в работното колело на водната помпа. Навлизайки малко по-дълбоко, механикът открива причината, поради която този двигател преди време претърпя сервизна акция - лошо уплътнение на главата.

Според Ерик, тези двигатели могат да работят хиляди километри с повредена гарнитура на главата, което вероятно се е случило и с този мотор. Освен изгарянето на охлаждащата течност, вероятно агрегатът работи добре. Това се доказва от иначе здравите вътрешни детайли. В случая един от вариантите е шлайфане на главата и сменяне на уплътнението, но собственикът решава да смени мотора, което с оглед на огромния му пробег, е по-доброто решение.

fallback
  • #17
    Щутгарт ( преди 2 месеца )
    Казваме Хонда подразбираме двигател, казваме двигател подразбираме Хонда! Наште трилъчни дараци не стават
  • #16
    До реалния зелен Тал ( преди 2 месеца )
    Що не се гръмнеш и то по-бързичко?
  • #15
    Име ( преди 3 месеца )
    400000 и в кофата. Че то почти всяка кола нов внос в България е минимум на толкова. И тук и се навъртат още 350000. Кое му е здравото
  • #14
    Хондьо ( преди 3 месеца )
    Хондите са много корави машини, а двигателите им са най-здравите и надеждни. На запад хората знаят, че Хонда е синоним на качество. Не случайно на пазара на употребявани автомобили Хонда и Тойота държат най-високи цени и най-бавно се обезценяват. Статията доказва, че Хонда са класа и си заслужават парите. Друг е въпросът че много българи все още вярват в немското качество и си вземат немско, защото е евтино, но не си задават въпроса защо е евтино. Много е близко до акъла ако го имаш...
  • #13
    До #3 ( преди 3 месеца )
    Е ти изби рибата с тези камиони и Евро 3. Отдавна влекачите са на Евро 6, дори бе въведен преди този при автомобилите, някъде около 2014та. Евро 3 е някъде от миналия век. Ти да не си от горското?
  • #12
    До 11 ( преди 3 месеца )
    Разбира се че в градинарския сайт обсъждат ДВГ на косачките както и електромоторите на косачките. Каква е разлика дали е косачка или автомобил? Ти още малко ще забраниш в автомобилен форум да се говори за дизелови двигатели освен за електрическите двигатели. Сектант!
  • #11
    анонимен ( преди 3 месеца )
    някой има ли наблюдения във сайт за домакинска електротехника или градинарство има ли коментарии за автомобили с двг благодаря предварително
  • #10
    Реално ( преди 3 месеца )
    Истинският двигател вади 500 коня от големина на диня, има само ротор и статор и нулево износване, тъй като няма тpиенe и се задвижва не от експлозии, а от силови полета. Докато това е 4-цилиндров миксер със звук на миксер и същата мощност. Всичко до 4 цилиндъра няма застъпване на работни тактове и отдава мощност на тласъци като сенокосачка. Харчи масло, бучи, тече и пуши.
  • #9
    До8 ( преди 3 месеца )
    Айде чупката, тук се обсъждат двигатели, не миксери и зелените талибани нямат място
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Как ли изглежда ако отвориш един електродвигател на 400 000 км, който никога не е обслужван откакто е произведен? Или бензиновите ДВГ според статията могат да карат вечно ако ги сменяш на всеки 400 000 км защото не е рентабилно да ги ремонтираш. Разбира се от Тесла направиха и невъзможното и успяха да направят толкова скапан мотор, кой да трябваше да се сменя на всеки 200 000 км. За 1,6 милиона км бяха сменени 3 пъти повече двигатели отколкото батерии, въпреки че батерията е консуматива
fallback
Последни