fallback

Грешките, които мнозина правят при покупка на кола на старо

Обърнете внимание на тези аспекти преди да стигнете до сделка

При закупуване на автомобил втора употреба хората обикновено правят много грешки. Например купувачите често се доверяват на визуален преглед на състоянието на боята и каросерията, но не и на специалните уреди, които показват дебелината на боята и възможни големи нанасяния на кит под нея.

Много хора проверяват колите и чрез онлайн услуги, но не се отбиват в сервиза. А е необходимо внимателно да се провери техническото състояние на колата от квалифицирано лице, на което имате доверие.

Има случаи, когато в обявата се посочва един VIN номер на автомобила, но всъщност той е различен. Когато се проверява от онлайн услуги, отчетът ще бъде наред. След това мнозина забравят да проверят VIN номера на място, на което разчитат безскрупулните продавачи.

Случва се, че човек, в опита си да намери добра употребявана кола и започва да намира кусури в малки неща, например износен волан. Но, твърде разсеян от тези детайли, той може да не забележи по-сериозни неизправности, които всъщност впоследствие ще му струват скъпо.

fallback
  • #9
    Merd ( преди 2 месеца )
    В момента кола на старо, относително нова, на 4-6 години, струва почти колкото нова. Което е някакъв абсурд. А колите над 10 години в момента са яко рискови и масово проблемни. Затова масово народа купува на лизинг, за 30-40 хиляди си купуваш нова кола, а не нещо, дето е карано като служебна, и никой не знае какво ще ти причини, или уж запазена 10 годишна, ама механиката дроб, и почваш с ремонтите. А майсторите ни всички надуха цените, масово не стават, въобще да не опираш до тях.
  • #8
    Лексус ( преди 2 месеца )
    Първата грешка при покупка на кола на старо е самата покупка!
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не съвсем, защото кола за 20 хил. лева има смисъл да бъде магярена, превъртана и дори връщана "от онзи свят" след удар, защото има място за изкарване на печалба. Даракът за 3000лв няма кой да се занимава да му прави, каквото и да било, защото не може да му вземе 1000лв отгоре. Мен лично колите за по 10, 20 и нагоре хил. лева ме изнервят, защото като се счупи нещо и ти кажат 5хил за ремонт няма как да не ги дадеш. На тези дето струват по 5хил лева ако излезе ремонт за хиляда, направо за скрап.
  • #6
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    Това може би е за белите държави... като цяло са малко навитите да разхождаш кола по сервиза, още повече кола от къща - без номера, репатраци, запазване на час и т.н. докато уредиш всичко и някой бързак дето не гледа е отнесъл колата... Истината е, че ако купуваш кола за 2-3000 лева колкото и да я подбираш си купуваш проблеми, тя е дала каквото може. Ако купуваш кола за 20 000 вероятно ще е в добро състояние.
  • #5
    Лудория ( преди 2 месеца )
    До момента с едно изключение, всички хора, от които съм си купувал автомобил, са били коректни. Аз като си продавах колите - също. Обяснявам какви проблеми има. Даже едната много се чудех дали да я продам, защото един я купуваше за жена си. Обяснявам му, че има технически проблеми и жената, ако закъса, ще се стресне, пък той вика - то за из града. Като закъсала, щял да иде да е вземе.От салон не съм купувал все още автомобил. Предложиха ми автомобили, които са за морга, не за продажба.
  • #4
    На кой му пука ( преди 2 месеца )
    Да ако купувате нещо скъпо сигурно ще го гледате под лупа и ще ходите по сервизи за акъл от майстори. Но колкото и да гледате, те премиум автомобилите винаги са котка в чувал. Най много те се чупят и ремонтите има са скъпи. Но ако купувате нещо ширпотреба под 10 000лв (каквото купува масово българина) то всички са кочини обаче държат на механични повреди. Щом пали, върви и спира всичко е наред. Троши се периферията. Боята....... кой гледа боя на евтин дарак хаха. Няма да одим на изложба.
  • #3
    Няма нищо сложно ( преди 2 месеца )
    Френска - не. Италианска - не. Дизел - не. Черна,4х4, карана от немска баба - не.Купува се бяла(светла), електрическа с екстри. И този който е писал статията е гений.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ако колата е на Горубляне, значи е удряна и пребоядисвана. Но това е най-малкия проблем, стига да не избие ръжда, като цяло няма драма и лесно се оправя. Виж ако от удара е изкривена геометрията или са спестили да оправят гредите под броните - това е друго нещо. Но тези неща се виждат като отидеш на диагностика и я погледнат отдолу.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Предполагам през деня деня ще довършите статията, има хляб в нея дори за поредица.
fallback
Последни