fallback

Mercedes-Maybach представи първия си спортен модел и той е кабриолет

Шикозният SL 680 Monogram Series залага на лукс, но получава V8 с двойно турбо на AMG

Mercedes-Maybach представи нов автомобил и това не е някаква ултра дълга лимузина или гигантски SUV. Версията SL 680 Monogram добавя малко шик към роудстъра на Mercedes, с фокусирани върху комфорта механични подобрения и малко луксозни промени в дизайна. В същото време това е и първият спортен модел на луксозната марка.

Най-големите промени се откриват отвън. Предлага се в две различни „концепции за дизайн“, като купувачите могат да изберат Red Ambience или White Ambience за цветовата схема на Maybach SL. Без значение от избора, отпред те получават специфична за Maybach осветена решетка и изправена тризвезда на Mercedes на капака. Има акценти от розово злато във фаровете, хромирана рамка на предното стъкло и избор на купувача от моноблок с пет дупки или 21-цолови джанти с много спици.

Подобренията не спират дотук. Черният мек покрив е покрит с шарка от лога на Maybach в фин цвят антрацит. Купувачите могат по избор да добавят този модел към капака на автомобила, където панелът се шлайфа на ръка, преди логото да бъде отпечатано върху метала. Други промени включват специфични задни светлини на Maybach, нова хромирана задна част и нов дифузьор със специфични за Maybach изпускателни отвори.

Кабината с две места е също толкова добре обзаведена - с кожа Crystal White Nappa, покриваща панелите на вратите, централната конзола и седалките. Пространството отзад също е покрито с кожа Nappa, като засега няма информация дали задни седалки изобщо ще се предлагат като опция в Maybach SL. Други промени в интериора включват специфичен волан, педали и прагове на вратите от неръждаема стомана.

Механично, Maybach SL не е толкова различен от AMG SL63. 4.0-литровият туин-турбо V8 под капака прави същите 577 к.с. и 800 Нм въртящ момент, изпращайки мощност към четирите колела. Кормилното управление на задния мост е стандартно, както и широко използваната деветстепенна автоматична скоростна кутия на компанията.

Всички промени са в името на комфорта. Има повече шумозаглушаване, по-тиха изпускателна система, пренастроено, по-меко окачване и по-меки опори на двигателя. Mercedes твърди, че ускорението от 0 до 100 км/ч отнема около 4,0 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 258 км/ч.

Засега няма информация за цената на Mercedes-Maybach SL 680 Monogram Series, но доставките на кабриото трябва да започнат през втората половина на 2025 г.

Още снимки на луксозния кабриолет - вижте в галерията:

fallback
  • #11
    до 9 ( преди 2 месеца )
    Ами аз вече обиколих Канада 2 пъти - от Монреал до Ванкувър и обратно. Първото пътуване беше по-скромно - 9000 км, а второто се поотпуснах до 12000 км. Направих го с Волво В50. Всичко си мина добре, даже и по черен път карах на едно място. Сега карам Волво С80 АВД Т6, ама някак с кабриолет ми се струва, че ще е по-приятно.В краен случай, ако се откажа да купувам Волво С70, за САЩ и тези около 25-30 000 км преход ще купя или Волво ХС70 Т6 или чисто ново Волво В60 КК. Жипките не са моето!
  • #10
    Газко Уазков ( преди 2 месеца )
    Сувчето вози тялото, а кабриолета вози душата. А, ако си бедна мишка и имаш кабриолет с мек таван, който караш и през зимата, по-добре е наистина да караш голфче двойка....Няма как да разбереш хора, които имат много милиони, а ти бачкаш за 1500 лева. Винаги е имало и кисело грозде.....
  • #9
    анонимен ( преди 2 месеца )
    когато живееш в америка се дръж като американците там се карат големи сериозни автомобили заради огромните разстояния промени избора си за да обикаляш северна америка трябва да си подготвен за всички изпитания по пътя
  • #8
    до 5 и 6 ( преди 2 месеца )
    Благодаря за съветите. За някои неща не се бях замислял. Особено за прахоляка и мърсотията.Планирам да направя пътуване из щатите, като мина през около 35 от тях, вкл. Аляска - лятото очевидно.Мисля да си взема едно Волво С70 2012/2013 и с него да го направя. То е с твърд покрив, а на външен вид много ми допада - все пак дизайнът му е правен от Пинифарина.Но някои от нещата за които пишете, както и предното предаване може да ме разколебаят.Иначе синът ще му се израдва при всички положени ...
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    нямам автомобил а да си чувал че е по добре всеки ден пеш до плажа отколкото да ходиш на работа с мерседес поздрави от морето всичко което е далеч е провинция хемингуей другите са ти написали предимствата на този сегмент автомобил
  • #6
    До 5 ( преди 2 месеца )
    Абсолютно. Кола за позьори да се направиш на интересен за 10 минути. После дигаш тавана щото не се търпи. Кабриолет е най безполезния автомобил. Особено ако е с мек таван е мега зле. Повече шум, зимата студено, дъжд те вали, свири вятъра, на свалено дишаш прахоляците, лятото хем изгаряш от слънцето хем настиваш и ти се схваща врата. Цапа се интериора, постоянно трябва да го чистиш.Кабриолета има и по слаба конструкция и е опасен при катастрофа особено при преобръщане.
  • #5
    различни вкусове ( преди 2 месеца )
    Лично на мен, кабриолета на ми допада - три години имах Мерцедес кабрио, и то с твърдия таван, като го отвориш слънцето така ти напича темето, че ефекта от "разветите коси" си е нищо!
  • #4
    До долния ( преди 2 месеца )
    Явно не си карал кола до сега, а само голфче двойка с чип. Това е все едно да вдигнеш мощността на пасатор. Личи си, че си от някое селценце до Лом. Ако се качиш в такава кола, още повече ако имаш късмет да и дадеш газ и ще трябва да те вади полиция от нея. Тия с Голфчето ги говори в кръчмата на другите пияници с втори клас, дето си пиеш Алмуса със зрънчо зайо байо с тях.
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    най безмислената ниша в автоиндустрията едно голфче двойка дизел с генерация на чип каращо пред теб и ще ти мине кризата на средната възраст
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    добра новина е, че все пак има производители, които се осмеляват да предлагат кабриолети във времето на Жипките. Много тънка ниша е тази, с малко клиенти, но е хубаво и да ги има. За хората, които като мен са в кризата на средната възраст, е добре да има такава опция - летоска да свалиш покрива и да ти вее вятъра косите.
fallback
Последни