fallback

Toyota прави най-мощния 2,0-литров двигател в света

Новият мотор ще развива до 600 коня без никаква електрификация

Toyota остава един от малкото производители на автомобили, непоколебими във вярата си в потенциала на двигателите с вътрешно горене, като дава приоритет на хибридите пред електромобили. Според японските медии новият 2.0-литров двигател на марката, който е в процес на разработка, ще развива до 600 к.с. без никаква електрификация.

Предполага се, че стандартната пътна версия да достави 400 к.с. и 550 Нм въртящ момент. Съобщава се, че се работи и върху по-малко мощен вариант, който ще разполага с 300 к.с.) и 400 Нм.

Позовавайки се на свои източници, изданието Best Car съобщава, че състезателната версия на 2.0-литровия агрегат може да произведе до 600 к.с., което означава над 300 к.с. на литър работен обем. В момента не е ясно кои състезателни автомобили или рали-автомобили на Toyota Gazoo Racing могат да използват това задвижване, но вече се спекулира с производствените модели.

Съобщава се, че Toyota обмисля както EV, така и ДВГ на възродения роудстър MR2 . Неговата версия GRMN ще комбинира 2,0-литровия двигател със системата GR-Four 4WD. Същата комбинация може да се използва за завръщането на Celica, потенциално като купе с две врати с предно разположение на двигателя.

Всички тези твърдения не са официално потвърдени, но се предполага, че Toyota MR2 GRMN може да се произвежда в ограничен брой, изключително за японския пазар. Toyota може да предложи избор между 8-степенна автоматична и 6-степенна ръчна скоростна кутия, подобно на опциите, налични в хот-хечовете GR Corolla и GR Yaris. Що се отнася до цената, тя се оценява на около 70 000 долара.

fallback
  • #12
    Robi ( преди 3 месеца )
    Смехурко двигателя на Хонда за F1 пристига директно от Япония. Много си ***.
  • #11
    НУРС ( преди 3 месеца )
    Значи такъв двигател може всеки автопроизводител да направи и има такива разработки още от миналия век, но никой не не го качи в сериен автомобил, щото такъв двигател не може да изкара до 100 000км или трябва да е от титан и с някво извънземно масло.
  • #10
    Факт ( преди 3 месеца )
    Еднодневен напънат баклюк
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Може (до някакви граници), но къде виждаш всички тези хубави неща, които си изброил, при японците? Дори двигателят на Хонда в Ф1 се разработва от англичани в Англия.
  • #8
    Пропов ( преди 3 месеца )
    Всичко опира до инженерите и материалите. И един 5 литров мотор, създаден от бездарници, с евтини материали и скапани технически решения, може да мре след 3 пъти в червения сектор. Съответно, ако се вложат знания, опит, мисъл, материали, тества се правилно и т.н.т, може и малък мотор да излезе корав и настървен. Ние свързваме даунсайзинга с икономичност и еко шитни , защото това е модерно сред простолюдието. Но инженеринга си има и умна (освен комерсиалната) страна - за разбирачи.
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Сегашният на GR е към 300 кс и гърми като китайски фойерверки на Нова година. Как ли ще е на 600?
  • #6
    До 1 ( преди 3 месеца )
    300 коня на литър обем наричаш разумно? Ако някой друг направи същото сигурно ще го спукате от критики същите фенове :D
  • #5
    Друг Гост ( преди 3 месеца )
    Като сегашните на Ярис ГР ли ще гърмят?
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Няма да се сменя масло, направо двигателя
  • #3
    Охотник ( преди 3 месеца )
    Тоест новият Yaris ще има прилично задвижване? Хихи
fallback
Последни