fallback

Това е последното Maserati с V8 двигател

3,8-литровият туин-турбо мотор произвежда 572 к.с.

Maserati, както повечето автомобилни производители, се готви за бъдещето. Идват нови платформи, задвижвания и модели, така че е време да се сбогуваме с текущата гама. Италианската марка прекрати производството на Ghibli и Levante с V8 двигатели миналата година и сега е ред на Quattroporte да излезе от сцената заедно с 3,8-литровия двигател с двойно турбо на марката.

Maserati Quattroporte Grand Finale е финалната бройка на модела, включващ последния V8 двигател на марката. Автомобилният производител се възползва от своята програма за персонализиране Fuoriserie, за да направи колата специална, като я оцвети в боя Blu Nobile с бодикит от въглеродни влакна, завършен в същия цвят, заедно с полиран алуминиев спирачен апарат.

Отвътре Quattroporte се отличава с изпъкнали акценти на волана, черни кожени А-колони, светлокафяви панели на вратите и изпъкнали акценти на вратите. Облегалките за глава имат бродирано лого на тризъбец, а пътниците трябва да прекрачат праговете на вратите, които показват Quattroporte Grand Finale. Има и специално лого на централния тунел.

Под капака е 3,8-литровият туин-турбо V8 двигател на марката, който произвежда 572 к.с. и 538 Нм въртящ момент. Maserati завърши производството на двигателя със специално покритие, подписано от екипа на Fuoriserie и инженерите, които са работили по колата.

Шестото поколение Quattroporte се продава от моделната година 2014, така че слизането му от сцената дори се забави. Следващата генерация обаче няма да се забави, тъй като вече е в процес на активна разработка.

fallback
  • #3
    Пропов ( преди 2 месеца )
    Няма да е последното. Няма начин! Ел. колите и малолитражките с разни "еко магии" не се търсят от пичовете, богаташите, изтънчените и добре образованите хора. Това вече е пределно ясно на всички запознати, скоро ще стане ясно и на по широката публика. Благодарим на Мерц с техния 4 цилиндров уж 6.3. Оказа се нежелан, ненужен, като цяло - неуспешен. Светът не оглупява така бързо и така масово, както някой се надяваха.
  • #2
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    А дано не е последното, че натам отива работата...
  • #1
    Chicho_Ficho ( преди 2 месеца )
    Много ми е интересно, кой ще даде толкова пари за кола като тази при условие, че под капака вече ще има някакво жалкодвигателче комбинирано с някаква елктронна х***ня. Не видяха ли какво стана с новата С класа АМГ, двулитров четирицилиндров двигател за над 100 евра и клиента каза, ко ние!
fallback
Последни