fallback

Как да не купите кола, която е била използвана като такси в чужбина?

Най-лесно се разпознават германските таксѝта, а най-трудно - френските

Често на родния пазара втора ръща се предлагат автомобили с необичайни цветове и на атрактивна цена. Трябва да сте изключително внимателни, защото това може да са автомобили, които преди това са били използвани като таксѝта. Как евентуално могат да бъдат разпознати, ви разказваме сега.

В различните страни таксиметровите паркове имат характерен цвят, например жълтите таксита, като Ford, Nissan или Toyota, са познати на Ню Йорк. Черните таксита са популярни в Лондон и други британски градове. В Германия таксиметровите автомобили бяха бежови, но сега използват форио с цвят на майонеза. В Германия има повече от 50 000 от тези коли, които след определен (разбирай огромен) пробег попадат на вторичния пазар, където се изкупуват и от нашески прекупвачи.

Цветът на такситата играе важна роля за тяхното разпознаване. Черните таксита в Лондон и жълтите таксита в Ню Йорк са отлични примери. До 2012 година официалните таксита в Мексико Сити бяха VW Beetles, боядисани в зелено, поради което ги наричаха „крокодили“ или „зелени папагали“.

В Токио такситата са бели, в съответствие с местните естетически стандарти. В марокански градове като Маракеш и Агадир такситата са червени“. „Европейците“, които най-често се срещат на вторичния пазар, след като са били използвани като таксѝта в Европа, могат да бъдат разпознати по модел и цвят.

Ето защо не трябва да купувате модели в следните цветове на вторичния пазар: бежово от Германия, жълти и бели от Италия, жълто от Ню Йорк (САЩ), черно от Лондон (Великобритания), зелено от Мексико Сити (Мексико), бяло от Токио (Япония), червено от Маракеш и Агадаир (Мароко). Най-трудно е да се разпознае таксиметрова кола от Франция, къй като таксѝта там нямат уникален цвят.

fallback
  • #6
    Propov ( преди 3 месеца )
    Кви са тия митове че такситата са карани постоянно с топли двигатели. Точно тях ги палят по сто пъти на ден и то много често студени. Седят по стоянките и само палят за секунди да мръднат напред. Правят глокс и аха да загрее и пак на стоянката. И никой не поддържа такси със скъпи консумативи, а маслата се сменят на макс. период. Бакшишите не обичат разходите по колата. Те искат да печелят от нея - това им е работата. А и знаят че след 2, 3 или макс. 5 год. ще я сменят.
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Половин милион км в кола на която двигателя не е изстивал никога или двеста хиляди на нещо което всеки ден е палено по три пъти за половин час...
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Румене , не съм ти чел "статията", но трябва да знаеш, че в германия и Австрия ,колите към таксиметрови компании, може да са карани много, но са подържани и обслъжвани на ниво!
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    ми ... окей ....
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Румене, сътворил си нещо като нищо. Само за инфо - 90% от такситата в Германия са ФОЛИРАНИ. Отдолу са черни, бели .. предимно. ПОдозирам че и в други държави има такава практика. Има по какво да разпознаеп, но няма да дам жокерите. Седни си на з...ка и си направи проучването преди да пишеш.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В Испания масово са бели или черни, може да ви прецакат и с друг цвят, защото в малките градове са свободна шайба, също трябва да се внимава за кола която е била от тези с частните шофьори, също ги разпиляват от каране.
fallback
Последни