fallback

Нов мощен алианс се формира в Япония

Mitsubishi се присъедини към Honda и Nissan за съвместна разработка на електромобили и софтуер

В Япония се формира мощен автомобилен алианс, след като Mitsubishi Motors се присъединява към вече обединените компании Honda и Nissan, съобщава изданието Nikkei Asia.

През март тази година Honda и Nissan обявиха партньорство, а Mitsubishi Motors, чиито акции (34,01%) са собственост на Nissan, сега също влиза в това обединение. Неговата цел е да засили конкурентните позиции срещу Tesla и китайските автомобилни производители.

Honda и Nissan са на второ и трето място сред японските автомобилни компании по отношение на глобалните продажби, съответно с 4,1 милиона и 3,44 милиона продадени автомобила. В същото време Mitsubishi Motors е продала 810 000 нови коли през последната финансова година. В резултат на това общите продажби на новия алианс ще достигнат 8,35 милиона автомобила.

На свой ред, най-големият автомобилен производител в Япония - Toyota, вече е създал партньорства с марки като Daihatsu, Suzuki, Subaru, Mazda и Hino Motors, които са комбинирали комбинирани продажби от 16 милиона автомобила.

Плановете на Honda, Nissan и Mitsubishi предвиждат стандартизиране софтуера на своите автомобили. Това включва създаването на софтуерни решения на Honda и Nissan, които ще бъдат достъпни за използване и в автомобили Mitsubishi. Освен това се планира да се увеличат инвестициите в създаването на електрически превозни средства и евентуалното разширяване на гамите модели чрез взаимно допълване на предложенията.

fallback
  • #7
    Нео ( преди 3 месеца )
    Най качествени са японските коли
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "общите продажби на новия алианс ще достигнат 8,35 милиона" През 2018 същите компании са успявали да излъжат 12,3 млн. клети душ
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Плъховете се обединили да спасяват потъващия кораб.
  • #4
    Няма ли ( преди 3 месеца )
    Няма ли да направят японски Алианц за развитието на водородните технологии за да ударят автомобилната индустрия в земята и да завземат автомобилния световен пазар? Това е най-екологичният и най-ефективен метод на транспорт. Зареждаш за три минути и караш 800 км без грижи и без да ти пада пробегът през зимата
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Прави са, в новите коли най важното е софтуера, а за него трябват много пари за поддръжка и за сървъри където да се движат данните.
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Всички японски марки взети заедно нямат продажби на електромобили колкото водещите марки в електромобилите поотделно. Разбира се надеждата е Тойота да направи нещо защото уж е от водещите при разработка на твърди батерии, но голямото разочарование е Нисан който уж влагаше всичко за електромобили и няма особен резултат
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    При тези калпави батерии няма смисъл да се правят разработки. При сегашната технология електрическите коли са обречени на провал защото не покриват изискванията на клиентите.
fallback
Последни