fallback

Най-добрите електромобили според Consumer Reports

Hyundai Ioniq 6, BMW iX и Kia EV6 са сред лидерите в класацията на експертите

На пазара на електромобили има повече предложения от всякога, но не всички от тях се харесват от експертите, а и от потребителите. През изминалата година, например, от приблизително 50 електрически превозни средства, тествани от Consumer Reports, само 14 получиха положителни отзиви.

BMW iX заема първо място сред всички тествани електрически автомобили, като печели 84 точки от 100 възможни. Освен това този модел беше обявен за най-добър в класа на луксозните електрически SUV, изпреварвайки Genesis GV60 с рейтинг 75, Lexus RZ (74), Audi Q4 e-tron (71) и Audi Q8 e-tron (70).

За повечето потребители обаче BMW iX може да е твърде скъпо. Сред по-достъпните електрически превозни средства, Hyundai Ioniq 6 оглавява списъка с резултат 83 от 100. Според Consumer Reports корейският седан се справя добре на пътя, като предлага бързо зареждане с постоянен ток, тиха кабина и плавно и бързо ускорение. Той обаче има и някои недостатъци - ограничено пространство за главата отзад и неудобно разположение на бутоните за управление на прозорците на централната конзола.

На второ място сред достъпните електрически превозни средства е Kia Niro Electric с резултат 71 от 100. За тези, които желаят да похарчат повече, BMW i4 беше най-добрият избор в луксозния сегмент, като постига 83 от 100. Той изпреварва Porsche Taycan, който отбеляза 76. въпреки че струва с почти $30 000 повече от i4. Taycan струва 197 500 долара, докато най-скъпата версия i4 струва 69 700 долара.

Най-добре представящият се в категорията двуредови SUV е Kia EV6 с резултат 77 от 100. Той е последван от единствения модел на Tesla в списъка - Model Y, с резултат 72. Consumer Reports също така препоръчва Nissan Ariya и Ford Mustang Mach-E, всеки от които получава по 70 точки.

Единственият триредов SUV в списъка е Kia EV9, който събра впечатляващите 98 точки.

fallback
  • #17
    Ония новия ( преди 4 месеца )
    Пълни глупости ! Имам голям опит с киа и други - но да кажа за киа-та . Тази статия е тяхна платена реклама . Тез кии ни качество ни комфорт ни скорост на зареждане !!! Само лъжи тук ..... Ев9 - 98 точки ???? 98 от 100 за кое ???
  • #16
    Пропов ( преди 4 месеца )
    То беше ясно, че старите кучета в бранша ще издухат маркетинговите колоси като Тесла , Луцид и прочее замозванци. Автомобилът е сложна машина и си трябва много опит и знания за да се направи добре в дългосрочен план. Не става само с таблети , софтуер и 1000 коня по рекламните проспекти.
  • #15
    Enzo ( преди 4 месеца )
    БМВ в момента правят И най-добрите елект.ромобили. Всеки писател тук, преди да пише, да ходи да седне в една Тесла, после да иде да седне в модел на БМВ в приблизително същия клас... понеже в същия няма как да седне, тъй като Тесла не произвежда нито един модел в класа на което и да е електрическо БМВ. Имат там едни Плейдове с хиляди конски сили, направени за меркетинг и реклама, но дори и те, като качество на изработка, материали и т.н., са си едни шитбоксове и толкоз.
  • #14
    анонимен ( преди 4 месеца )
    има ли навити ключ срещу ключ от бургас до софия и обратно кой каквото иска да вземе стига да е на четири колела волан и минимум две седалки наддаването започва сега бетовете да правят облози колко време ще отнеме придвижването
  • #13
    Чичо Кольо= Тесльо ( преди 4 месеца )
    Тоя електрика няма спиране.
  • #12
    Чичо Кольо= чичо Тес ( преди 4 месеца )
    Тоя електрика няма спиране.
  • #11
    Анонимен ( преди 4 месеца )
    Тесла дизелов двигател.
  • #10
    Чичо Кольо ( преди 4 месеца )
    8ми, Thumbs up!!! Like it. Просто си мислех на глас, и си се чудех защо никоя друга електричка не ме е грабнала до сега, като въпросната нова Тесла модел 3 - предполагам заради пакета пари-качество-ектри-performance.Трябва да пробвам някоя друга електричка да видя разликата между марките. БМВтата със сигурност ще са чудесни, но са прекалено скъпи за мен. Кия не ме грабват с визия....Рано ми е за електричка все още, но все повече искам да знам за тях. Започват да ми харесват какво предлагат
  • #9
    До 5 ( преди 4 месеца )
    Дори и не допускаш, че може да говоря от личен опит. В началото харесвах повече Киа Иви 6, но точно защото сложих фактите на масата и помислих без емоции, избрах Тесла У. И изборът беше в тази посока само на основата на качествата на двата автомобила. Това че цената на Киата е доста по-солена беше допълнителен аргумент.
  • #8
    Мда ( преди 4 месеца )
    Чичо Кольо, ти схвана ли това което съм написал и резултата от статистиката? Резултата е, че има повече продажби от миналата година макар и повече с едва 1%, а Тесла продават с 20% по-малко. Т.е. при липса на субсидии се запазва броя хора които купуват електрички,но избират други марки,а не чакат тесла!Ако това което твърдиш е вярно,процента спад на тесла щеше да е глобален процент спад в търсенето на електрички, а той не е
fallback
Последни