fallback

Край на техническите прегледи по втория начин от днес

Всички пунктове, които не са свързани с „Автомобилна администрация“, няма да работят

Нови правила за пунктовете за технически прегледи влизат в сила от днес. Тези, чиито уреди за измерване (газоанализатор, димомер и спирачен стенд) не са свързани със системата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, няма да могат да работят.

От агенцията съобщиха, че до момента 964 пункта вече предават данните автоматично, 8 са частично свързани, а 96 все още нямат свързаност. От 00:00 часа днес въвеждането на данните от измервателните уреди вече се осъществява само автоматично по електронен път.

„Това означава, че пунктовете, които нямат свързаност на уредите със системата, няма да може да се извършват периодични технически прегледи и да издават документи за техническата изправност на превозните средства", обясниха от „Автомобилна администрация“.

Промяната се прави, за да може въвеждането на данните от измервателните уреди да бъде само по електронен път. В момента те се въвеждат ръчно и са възможни манипулации.

fallback
  • #12
    От трън та на глок.. ( преди 1 месец )
    Гледам ги вече почнаха даже да дупчат стените и да прекарват маркучи на вънка и с тях закачат друга кола а не тази която е в пункта...
  • #11
    carpe_diem ( преди 1 месец )
    Дизелите изобщо не ги мерят, дори и новите, защото нито един няма да мине прегледа, дори и в СБА. А като ходиш по улицата, не се диша и на никой не му пука... Толкова за екологията...
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Вече има пунктове, които си имат "кръпки" на софтуера. Това което се подава като данни към сървърите, не е задължително да това, което реално е измерено. и Трабант може да мине прегледа...
  • #9
    КихиШопета ( преди 1 месец )
    Догодина пожарите с магарета ли ще ходите да ги гасите спрете Зиловете, Уралите и Уазките и после ще гледате само как всичко изгаря. Аман от олигофрета стигнали в големия град и станали видиш ли европейци. Пази Боже сляпо да прогледне!
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Стари камиони ,стари автобуси ,стари локомотиви тях какво ще ги правят?
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това го слушаме от няколко години и по пътищата продължават да се движат изтърбушени дизеляци. Не очаквам нищо да се промени. По време на последния преглед гледах как един дядо с някаква мазда не може да мине на спирачния стенд. След няколко неуспешни опита, се качи на прага на задната врата за натиск върху колелото. Успя да мине. Преди това на един 30 годишен пасат му мереха газовете при изгасен двигател. За коли с повече ръжда отколкото боя и гъст черен дим след тях няма и нужда да споменавам.
  • #6
    Худини ( преди 1 месец )
    Пак си има човешка намеса. Нали тия от ГТП гласят колко навътре ще пъхнат сондата в ауспуха. Между Мерките и Гяволиите баланс си има винаги. Хах
  • #5
    СМОГ ( преди 1 месец )
    Настъпете я на димомера да замета димляци и довиждане бракуван дизел.
  • #4
    Звук и светлина ( преди 1 месец )
    Много ме дразнят коли бълващи черни облаци и издаващи нетипично силни звуци. Искам тези диваци да бъдат спирани и глобявани.
  • #3
    Една кола да пуши че ( преди 1 месец )
    Пред мен в следващата една година и значи всичко това е било напразно. И тъй като в момента е пълно с пушещи и гърмящи коли искам да питам на кой телефон или сайт да пращам сигнали и да ги спират.
fallback
Последни