fallback

Renault обяви цените на флагмана си за България

Rafale E-Tech full hybrid ще се предлага в две нива на оборудване

Новият флагман на Renault - Rafale E-Tech full hybrid, вече е достъпен за поръчки в България. Купе-кросоувърът ще се предлага в две нива на оборудване, а до края на годината към гамата ще се присъедини и високопроизводителна 300 к.с. E-Tech 4x4 версия

Изграден върху платформата CMF-CD, Rafale E-Tech full hybrid е с дължина от 4,71 метра, широчина от 1,86 метра и височина от 1,61 метра. Това е първият модел на френската марка, в който може да бъде поръчан интерактивният панорамен покрив Solarbay®. Той използва технологията PDLC (Polymer Dispersed Liquid Crystal), за да се адаптира към нуждите на водача и пътниците. Solarbay® позволява пълен контрол над светлината в купето без необходимост от механична щора и може да се управлява с глас чрез Google Assistant или чрез бутон, разположен на тавана.

Задвижването на Renault Rafale е поверен на хибриден задвижващ агрегат с 200 к.с., съчетан с многорежимна скоростна кутия. Тази комбинация предлага до 1100 км пробег с едно зареждане, като това е един от най-впечатляващите показатели в сегмента. Разходът и CO2 емисиите са сред най-ниските - 4,7 литра и 105 г CO2/км.

Крос-купето се предлага със система за задвижване на 4-те колела 4CONTROL Advanced на Renault. Задното предаване е стандартно оборудване за версия Esprit Alpine и значително подобрява управлението за бързо придвижване в града и завиване с по-висока скорост.

Rafale е оборудван с до 32 модерни системи в помощ на водача, включително новата система Активно подпомагане на водача, която се адаптира предвиждащо спрямо пътя.

До края на годината Renault ще добави високопроизводителна версия E-Tech 4x4 с 300 к.с. Тя ще се предлага с допълнителен електрически мотор, задвижващ задните колела, и специфична фина настройка на шасито.

Rafale E-Tech full hybrid се предлага с богат набор от стандартно оборудване, като гамата включва силов агрегат E-Tech full hybrid с 200 к.с. и две нива на оборудване: Techno и Esprit Alpine. Първоначално ниво Techno започва на на цена от 87 480 лв. с добавена опция 4Control, която включва системата 4Control Advanced, с 13 режима на настройка, за по-голяма динамика и стабилност в завой, както и с рекордния радиус от 10,4 метра в градски условия. Вариантът Esprit Alpine е оценен на 91 990 лв.

fallback
  • #12
    До #10 ( преди 3 месеца )
    Щом не ти се дават повече от 50 бона,купи си Дачия Дъстер. Толкова ли не можеш да разбереш и асимилираш някои елементарни неща?
  • #11
    Да ви осветля: ( преди 3 месеца )
    Пежо са по-качествени и надеждни от Рено.
  • #10
    raiders ( преди 3 месеца )
    Мен ме влече, но ще изчакам, пари и наследство има, но смисъл за сега не. До 50к бих дал за кола, но не и 70к за рено.
  • #9
    Брей,това е българск ( преди 3 месеца )
    До # 7:Абе...не е само,за това,че видиш ли,била по-широка, по-удобна,по-по-по......Всичко е до заплатата. В краен случай,до наследството. Ама,като те влече...
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На характеристики изглежда много добре (5.5 л/100 разход и 6.4 от 0 до 100 км/ч.). На цена не чак толкова. Ще чакаме промоциите ;))). Само като коментар за колегата Гост. Рено Гранд Колеос е на платформа на Geely, от Рено е само емблемата ;))). Имайки малко опит с Volvo XC 90 няма начин да си го купя ;)))
  • #7
    raiders ( преди 3 месеца )
    Хаха, за 43 000 си купувам най-продавната кола за 2023 в света и европа. По: мощна, голям багажник, място за 5 възрастни хора, красива, обновява се по безжично и т.н. всичко над 60 000лв. няма шанс.
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Прочетох статията, даже втори път хвърлих едно око, но не прочетох за какъв двигател иде реч. Предполагам за напред ще е така.
  • #5
    Гост ( преди 3 месеца )
    Дълги години бях фен на Рено, дори в момента карам Аркана, но и те и Стилантис се гаврят с европейския потребител, слягат във всичките си коли 1.2 I3 130 коня двигател и в зависимост от размера на колата различни електродвигатели и батерии В същото време за корейския пазар новото Рено Гранд Колеос е 2.0Т 211 коня
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Проверете колко струва Тесла У и кажете, че цените не са се изравнили. Просто старите производители не могат да направят такива цени.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    По- добре хибрид, отколкото тракащ и смрадлив дизел
fallback
Последни