Количеството проучванията, които производите на автомобили извършва преди да даде име на нов модел, може да ви изненада. В крайна сметка има най-различни съображения. Името подхожда ли на колата? Ще има ли съдебно обжалване от друга страна? Възможно ли е предложеният псевдоним да причини обида на определен език?
Дейвид Пласек от Lexicon Branding, който стои зад за имената на Suabru Outback и Forester, както и зад това на Lucid, обясни пред Auto Express: „Именуването на автомобили е по-сложно от повечето други продукти. Има по-голяма емоционална стойност при кола, отколкото например нова бутилка вода или препарат“.Като вземем предвид всичко това, неизбежно е някои имена да се потарят при модели на различни производители. Ето някои примери с коментари на спецовете от Auto Express.
Най-популярните адаши сред автомобилите (ГАЛЕРИЯ):
Ако искате да предадете блясък и скорост, кръщаването на автомобил на състезателна писта е мъдър ход. Особено когато това е едно от най-славните съоръжения в света. Монца, близо до Милано, е открита през 1922 г. Не е изненада, че Ferrari „краде“ името за спортни автомобили от 50-те години, както и през 2018 г. в скоростните Monza SP1 и SP2.