Количеството проучванията, които производите на автомобили извършва преди да даде име на нов модел, може да ви изненада. В крайна сметка има най-различни съображения. Името подхожда ли на колата? Ще има ли съдебно обжалване от друга страна? Възможно ли е предложеният псевдоним да причини обида на определен език?
Дейвид Пласек от Lexicon Branding, който стои зад за имената на Suabru Outback и Forester, както и зад това на Lucid, обясни пред Auto Express: „Именуването на автомобили е по-сложно от повечето други продукти. Има по-голяма емоционална стойност при кола, отколкото например нова бутилка вода или препарат“.Като вземем предвид всичко това, неизбежно е някои имена да се потарят при модели на различни производители. Ето някои примери с коментари на спецовете от Auto Express.
Най-популярните адаши сред автомобилите (ГАЛЕРИЯ):
Използването на географски местности при автомобили има много смисъл, но само ако местоположението е бляскаво. Калифорния е толкова популярна, че изборът става очевиден. Предизвиква образи на плажове и атлетични тела, така че изглеждаше супер подходящ, когато се появи за първи път при кемпер на Volkswagen в края на осемдесетте години.