Количеството проучванията, които производите на автомобили извършва преди да даде име на нов модел, може да ви изненада. В крайна сметка има най-различни съображения. Името подхожда ли на колата? Ще има ли съдебно обжалване от друга страна? Възможно ли е предложеният псевдоним да причини обида на определен език?
Дейвид Пласек от Lexicon Branding, който стои зад за имената на Suabru Outback и Forester, както и зад това на Lucid, обясни пред Auto Express: „Именуването на автомобили е по-сложно от повечето други продукти. Има по-голяма емоционална стойност при кола, отколкото например нова бутилка вода или препарат“.Като вземем предвид всичко това, неизбежно е някои имена да се потарят при модели на различни производители. Ето някои примери с коментари на спецовете от Auto Express.
Най-популярните адаши сред автомобилите (ГАЛЕРИЯ):
Най-скорошното дублиране е на европейската кола на годината за 2023-а и марка в Обединеното кралство от 70-те и началото на 80-те. Обективно, Avenger предизвиква асоциации със супергероите на Marvel или класическия британски шпионски телевизионен сериал от 60-те години.