fallback

Колко хиляди коня? 20-те най-мощни коли в света

Ferrari и Lamborghini изглеждат като бедните роднини в тази класация

Каквото и да си говорим за съвременната автомобилна индустрия, едно не може да се отрече: живеем в Златния век на мощността. Времената, когато цял екип инженери трябваше да работи с фанатична самоотдаденост години наред, за да вдигне конете от 320 на 340, изглеждат все по-блед спомен. Навремето, когато Фердинанд Пиех обяви плановете си да възроди Bugatti с автомобил с 1000 конски сили, мнозина му се присмяха, смятайки това за физически невъзможно. Но ето, че днес не само суперколите, но и някои семейни седани и SUV надхвърлят тази граница. Ето кои са най-мощните серийни автомобили на пазара в момента. Списъкът на американското издание Motor1 включва само модели, които легално могат да се карат по пътищата, а не специални пистови разработки.             20-те най-мощни автомобила през 2024 (ГАЛЕРИЯ):

      

fallback
  • #3
    Еу ( преди 4 месеца )
    Дам, само дето на вибраторите им трябват 1000+ коня за да изкантарят порше с няма и 600 коня, а теслата още се срамува да направи официален рекорд на ринга и там едва кантари хотхечове с по 300 коня . Та поне двг за 100 години се развиха, а елколите, които почнаха развитие по същото време още си стоят със същите непреодолими проблеми с ежедневната пригодност. Да не говорим за загубата на стойност на топ вибратор срещу най-смотаното дърто ферари :-))
  • #2
    до 1 ( преди 4 месеца )
    Факт. Да сравняваш бутален бойлер от Викторианската епоха с хиляда чарка и силовите магнитни полета на един ротор и един статор е като да сравняваш луканка с плутоний. Най добре се вижда от теста на Hagerty: Demon 170 vs Lucid Sapphire и двете над 1000 коня. Както и последното каране на Misha Charoudin на Ринга с по-слабия Lucid Air (само 1111 коня) с още 3-*** в колата, 2 пълни обиколки на Nurbirgring на пълна газ и пита за още!
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    ДВГ вече е отживелица и както се вижда служи само за удължител на пробега, заради ниската енергийна плътност на батериите. Мощността и въртящият момент идват от тока, а не от ДВГ. Бързите автомобили са с електрическо задвижване но според форумните философи истинските мъже не се интересуват от бързи коли, а от бръмчащи. Също така си мерят автомобилите по пробег с един резервоар. Колкото е по-голям пробегът на резервоара толкова по-голям мъж се чувства. Особено пък ако е на газ.
fallback
Последни