fallback

Новата "шестица" на Mazda няма да дойде в Европа

Производството на ЕZ-6 започва идната сряда, с хибридно и чисто електрическо задвижване

На 17 юли светът ще види нова глава в историята на Mazda: на пазара ще се появи новата EZ-6. След като японската компания спря производството на стандартната Mazda 6 тази пролет, на този модел се пада да запълни нишата в гамата. Вече се появиха първите снимки на екстериора и интериора, които впечатляват с футуристичен дизайн и модерни технологии.               Mazda EZ-6 не е просто седан, а стилен лифтбек с купеобразен покрив. Автомобилът е със скрити дръжки на вратите, подчертаващи елегантния му вид. Размерите са впечатляващи: 4921 x 1890 x 1485 мм, а междуосието е 2985 мм.                 Интериорът на EZ-6 излъчва комфорт и лукс. Дигиталният панел на приборите е с LCD технология, а информационната система ползва 14,6-инчов дисплей - най-големият за компанията до момента.

Минималистичният интериорен дизайн е практически лишен от физически бутони - такива има само на волана и вратите.                   Централната конзола има две места за смартфони с индукционно зареждане. Автомобилът ползва мощния чип Qualcomm Snapdragon 8155, който гарантира гладка работа на всички системи.

Mazda EZ-6 е оборудвана с аудиосистема Sony с 14 високоговорителя, които създават съраунд звук. Амбиентното осветление ви дава избор от 64 цвята.                 Сега лошите новини: все още няма никакви податки, че тази кола може да стигне до Европа. Mazda разработи модела най-вече за китайския пазар - най-големия в света. Това си личи и по избора на задвижване. При EZ-6 вариантите са два: чист електромобил с електромотор на задната ос и 218 коня мощност, или хибрид, в който 1.5-литровият бензинов мотор се използва само като генератор, зареждащ батериите.                И двете задвижвания всъщност идват от китайския джойнт венчър Changan Mazda Engine Company Ltd, и вече повече от година са на пазара в китайския седан Deepal SL03. Eлектрическото задвижване е разработено от китайската компания в партньорство с Huawei и CATL, която осигурява литиево-желязофосфатните батерии. Очаква се електрическият автомобил да може да изминава 600 км с едно зареждане. Хибридната версия може да измине повече от 1000 км.       

 

fallback
  • #14
    Who Cares ( преди 4 месеца )
    Tova ako doide v SASHT shte byde opit za kitaiski probiv. Po edno vreme biah se zahlasnal po Mazda. Nomeryt s CX-70 otlichavasht se ot CX-90 samo po lipsata na treti red sedalki i po-visokata cena(!?), kakto i noviia im CX-50 hibrid, deto prosto e vzel hibrida ot RAV4 na Toyota me vyrnaha kym deistvitelnostta. Ne znam dali i tuk shte se chaka za nova kola po 20 godini, no znam che cenite na novite, a i na polzuvanite avtomobili gi praviat vse po-nedostypni za obiknoveniia chovek.
  • #13
    Дзвер ( преди 4 месеца )
    Абе, аз ли изтървах нещо или новата Мазда 6 щеше да е красив седан със задно задвижване и 3.3 литров 6 цилиндров редови двигател? Явно аз нещо...
  • #12
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Чак на края на статията леко са загатнали, че това не е нова Мазда 6, а ребрандиран китайски модел, а целта е нещастен опит за спасяване на почти изчезналите продажби на Мазда в Китай. Мазда не може да го продава по света, защото договорът им с китайците не го позволява. Същото направи и Тойота с bz3, който е ребрандиран BYD.
  • #11
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Русорробски преводачо, би ли ни обяснил какво означава "податки"?
  • #10
    raiders ( преди 4 месеца )
    И колко ще струва? Ако е.повече от Тесла 3/У няма никакъв шанс. Добре, че няма да дойде в.европа, мазда си го наби сама заедно с тойота или пък сега с китайските ню венджъри... жалко. Още седмица ще карам мазда 3, но минах на нов 3 цил. миксер... честито на всички евр***ге.йц;и и тяхната им политика.
  • #9
    анонимен ( преди 4 месеца )
    14" инчов екран и зарядно за мобифони? Това автомобил ли е, или компютър от ранните 90 години?
  • #8
    До 7 ( преди 4 месеца )
    То и европейците не са гейове в масовия случай ама пишеш еврогейове нали ве пък като ти се отговори със същото не е добре, и пиша русо не заради цвят на коса ами заради това, че обикновено по такъв начин пишат русорробите, русо от Русия, а не от руса коса :D
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    3-ти, не съм нито рус , нито геей! И ако мряза нещо , то недоклатееени педераааси,като теб!
  • #6
    До 2 ( преди 4 месеца )
    4 и 3 цилиндъра са 65% от новите в САЩ
  • #5
    До 4 ( преди 4 месеца )
    Толкова си неадекватен, че не знаеш, че дяла на електрокарите в Китай е двоен
fallback
Последни