fallback

Новата "шестица" на Mazda няма да дойде в Европа

Производството на ЕZ-6 започва идната сряда, с хибридно и чисто електрическо задвижване

На 17 юли светът ще види нова глава в историята на Mazda: на пазара ще се появи новата EZ-6. След като японската компания спря производството на стандартната Mazda 6 тази пролет, на този модел се пада да запълни нишата в гамата. Вече се появиха първите снимки на екстериора и интериора, които впечатляват с футуристичен дизайн и модерни технологии.               Mazda EZ-6 не е просто седан, а стилен лифтбек с купеобразен покрив. Автомобилът е със скрити дръжки на вратите, подчертаващи елегантния му вид. Размерите са впечатляващи: 4921 x 1890 x 1485 мм, а междуосието е 2985 мм.                 Интериорът на EZ-6 излъчва комфорт и лукс. Дигиталният панел на приборите е с LCD технология, а информационната система ползва 14,6-инчов дисплей - най-големият за компанията до момента.

Минималистичният интериорен дизайн е практически лишен от физически бутони - такива има само на волана и вратите.                   Централната конзола има две места за смартфони с индукционно зареждане. Автомобилът ползва мощния чип Qualcomm Snapdragon 8155, който гарантира гладка работа на всички системи.

Mazda EZ-6 е оборудвана с аудиосистема Sony с 14 високоговорителя, които създават съраунд звук. Амбиентното осветление ви дава избор от 64 цвята.                 Сега лошите новини: все още няма никакви податки, че тази кола може да стигне до Европа. Mazda разработи модела най-вече за китайския пазар - най-големия в света. Това си личи и по избора на задвижване. При EZ-6 вариантите са два: чист електромобил с електромотор на задната ос и 218 коня мощност, или хибрид, в който 1.5-литровият бензинов мотор се използва само като генератор, зареждащ батериите.                И двете задвижвания всъщност идват от китайския джойнт венчър Changan Mazda Engine Company Ltd, и вече повече от година са на пазара в китайския седан Deepal SL03. Eлектрическото задвижване е разработено от китайската компания в партньорство с Huawei и CATL, която осигурява литиево-желязофосфатните батерии. Очаква се електрическият автомобил да може да изминава 600 км с едно зареждане. Хибридната версия може да измине повече от 1000 км.       

 

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    За Европа - само електрокари и мотокултиватори с бутафорни волани, да има шофьора с какво да си играе, докато колата го вози до където решат началствата.
  • #3
    До 1 ( преди 4 месеца )
    Абе русогейй в Китай средно дори още по-голям дял са до 1.5 защото над 1.5 има огромен данък докато Мазда няма проблем да си продава атмосферките в Европа която русоггейовете като теб мразят
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В Китай има много сериозни данъци спрямо обема на двигателя, затова има разни G- класи с 2 литра, 4 цилиндъра. Европейската политика относно ДВГ си е извращение, спор няма. Единствено в Америка карат що- годе нормални двигатели, макар че и там минават от V8 на V6, но поне няма големи семейни коли и "джипове" с 1.3 двигател.
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Скоро очаквам и европейските марки да почнат да правят коли само за китайския пазар ,защото за еврогейскииия ще трябва да правят дву и трицилиндрови миксерчета:))
fallback
Последни