fallback

Алчен спекулант удари на камък с Mercedes AMG ONE

Хиперавтомобилът се оказа по-сложен за препродаване, отколкото допускаше дубайският дилър

Mercedes-AMG ONE може да е бил възприеман от някои от първите му собственици като добра инвестиция, тъй като те смятат, че рядката хиперкола (от модела ще бъдат произведени само 275 бройки) по-късно може да бъде препродадена изгодно. Един твърде амбициозен спекулант обаче се убеди, че ONE не е средство за бързо и лесно забогатяване.

Автомобилен салон в Дубай се опитва да продаде своя Mercedes-AMG ONE вече 9 месеца, без успех. Главната причина за това е, че арабите искат да вземат за колата 5 милиона евро - двойно над оригиналната й продажна цена. Според информации в местния печат, самият търговец е придобил автомобила, плащайки доста над оригиналната цена, разчитайки на щедри колекционери. Сега той е свалил близо 600,000 евро от цената, но все още няма купувачи.

Защо изпълнението на този бизнес план се оказва трудно? Основната причина е, че доставките на повечето бройки ONE все още не са факт, и е трудно да се прецени каква част от произведените автомобили ще се върнат на пазара още тази година. Ако достатъчно голяма част от оригиналните купувачи смятат да препродават, пазарът ще се насити бързо и ще задържи цените надолу.

Освен това при AMG ONE става дума за доста ограничен кръг потенциални купувачи - отчасти заради баснословната цена, отчасти и по други причини.

Основната са ексклузивните технологии Mercedes-AMG ONE, които са скъпи за поддръжка и изискват постоянно внимание. Другата причина е по-социална - богатите хора не обичат да купуват коли втора ръка, освен ако става дума за рядък ретро модел.

Друга „отблъскваща“ характеристика на германската хиперкола е, че договорът за покупка предвижда, че собственикът не може да използва колата на пистата по свое усмотрение. Тоест, карането на състезателно трасе трябва да бъде съгласувано с производителя.

.

fallback
  • #2
    1234 ( преди 2 месеца )
    грешки стават и някой ги плаща . Все едно да препродадеш нов тел на двойна цена след време Техниката на старо има само един път след магазина, надолу. Всички които дават милиони за стари коли само си купуват проблеми, какво става с поддръжката? детайлите вече са в малки серии части няма, пък да стои все в гаража за какво ти е
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не само покупката, но и производството на такъв автомобил е пълна лудост. Един от шефовете къде на майтап къде напълно сериозно, каза пред журналистите, че трябва да са били пияни, когато са одобрили този проект.
fallback
Последни