fallback

Citroën ще пусне евтино SUV купе в Европа

Проектираният за развиващите се пазари Basalt споделя платформа с новия C3

Миналия април Citroën представи концептуалния автомобил Basalt Vision. Той представлява SUV купе, чийто сериен вариант е предназначен за пазарите в Южна Америка и Индия, но според последните информации ще се появи и в Европа.

Доказателствата за това за няколко, твърди Autocar. Основното е, че SUV-моделите продължават да се радват на огромна популярност в Европа, като това важи с пълна сила за тези със спортен дизайн. Ярък пример за това е колко добре се приема Renault Arkana.

Също така Basalt е изграден на на платформата Stellantis Smart Car, т.е. същата, използвана от Citroën C3 и C3 Aircross, което го прави проста, но технически достатъчна основа за покриване на европейските стандарти за безопасност. Тази архитектура е съвместима с електрифицираните версии, като тези, които се задвижват от леки хибридни бензинови двигатели със 100 и 136 к.с.

В Citroën са убедени, че Basalt ще бъде перфектното продължение на новата маркетингова политика на френския автомобилен производител, която се фокусира върху прости модели на много ниски цени. Идеята на компанията е да отнеме част от продажбите на Dacia.

По принцип френското SUV купе ще бъде позиционирано над новия C3 Aircross и в същия сегмент като компактния кросоувър C4 и седана C4 X. По този начин Citroën ще има достъпен компактен SUV с разлика, който ще действа като алтернатива на по-познатия C5 Aircross.

Гамата на Basalt трябва да се състои изключително от опции за задвижване на предните колела, включително електрически и някои варианти с ДВГ, за да се постигне наистина впечатляваща начална цена, както беше направено със семейството C3.

fallback
  • #9
    до долния ( преди 3 дни )
    Качи се да покараш 1.0 със с турбина и тогава разсъждавай на глас. И теглото не е 1.6 т ,а 1.15 т . Като искаш"жип" приготви си ,80-100 к лава и действай.
  • #8
    анонимен ( преди 4 дни )
    Когато някой тук напише, че малолитражките са миксери и косачки почват да валят -. Питам се, тези хора, качвали ли се някога да карат нещо от 2.0 нагоре или прсото за тях 1.2 3ц метнато на 1.6т е върха на гамата? Други варияти са или да ги търкалят само градско, където я стигнат 50 я не и избощо си нямат идея какъв немощен труп са такива мотори на магистрала или са от тези които карат ПОД ограниченията..
  • #7
    анонимен ( преди 4 дни )
    Нищо
  • #6
    анонимен ( преди 4 дни )
    Това е на предно а уж е сув много грозно и най важното е че е ня предно а нее джип или двата моста да се задвижват така че не не гле GLE и не ме го хвали таз косачкаэ1.2фмотор и знам че щи ми трият коментара тука има цензура.
  • #5
    анонимен ( преди 4 дни )
    Тия "евтини" сув купета, не мога да ги разбера. Ако имаш такова, само по себе си, не изглежда толкова зле, но как ще се почувства собственикът като до него спре Х6, ГЛЕ или нещо такова? Какво демонстрира евтино сув купе? Че нямаш пари за БМВ, че бавно ускоряваш, звучиш като моторетка, или друго?
  • #4
    анонимен ( преди 4 дни )
    Еми те новите само толвкоа изглеждат добре. Дигнеш ли капака и се хващаш за главата. Чудиш се миксер или косачка са сложили там. Но пък им искат пари като за 6-к или 8-к.
  • #3
    анонимен ( преди 4 дни )
    Количката изглежда супер , дано цената й е нормална . Иначе Сандеро Степуей пак ще се продава като топъл хляб!
  • #2
    Вин ( преди 4 дни )
    Както обикновено, вместо да се радва, че има фирми предлагащи достъпни модели, които все пак действат възпиращо на ръста на цените в автоиндустрията, инж. Ганчев намира кусури, недостатъци, не достатъчно престижното за изнежената си, претенциозна особа! Може би, понеже сме всеизвестни като Меката на автомобилизма, инженерен рай на иновациите:))
  • #1
    анонимен ( преди 4 дни )
    СУВ само на предно е като чи,-..--...к...-...ия на мокър пясък.Уж праиш сех ама не е същото.Стават тия недоразумения само за долни леви ***/амбреажи/
fallback
Последни