fallback

Британци поставиха рекорд - заредиха електрическа кола за 4 минути

За това време новата батерия на Nyobolt увеличава пробега с 200 километра (ВИДЕО)

Британската компания Nyobolt представи нова батерия за електрически превозни средства, която може да се зарежда от 10 до 80% само за 4 минути и 37 секунди. На уникалния прототип на спортен автомобил батерията с капацитет 35 kWh беше заредена с помощта на 350 kW (DC) бързо зарядно устройство, осигуряващо пробег от 193 километра.

Батериите Nyobolt са много издръжливи - според компанията, клетките са издържали повече от 4000 пълни цикъла на бързо зареждане, еквивалентни на 966 000 км, като същевременно са запазили 60% капацитет. Това е резултат от десетгодишно изследване, ръководено от учени от университета в Кеймбридж.

По-малките батерии изискват по-малко природни ресурси, което намалява цялостния отпечатък на автомобила върху околната среда. В допълнение, електрическият спортен автомобил на Nyobolt тежи само 1250 кг, което осигурява по-добро управление и прави електрическите превозни средства по-привлекателни.

„Nyobolt премахва бариерите на бавното и неудобно зареждане, правейки електрификацията привлекателна и достъпна“, каза Шейн Дейвис, директор на системите за автомобилни батерии. И допълни, че Nyobolt преговаря с осем автомобилни производители, които искат да използват тази революционна технология.

fallback
  • #7
    Инфо ( преди 2 дни )
    Ми те китайците си монтират от началото на годината 500kW зарядни. Имат и 600kW, но сега навлизат. Скъпите им модели си ги зареждат за 14 минути / 120-150kW батерия в момента, с LiFe батерия на BYD или CATL.
  • #6
    1111 ( преди 2 дни )
    Уникално
  • #5
    Анонимен ( преди 2 дни )
    Тротинетка,честити ти нови цени на тока.А да,ти нямаш електромобил и си още на дизель.
  • #4
    анонимен ( преди 3 дни )
    От 10 години слушам подобни лъжи, в момента Тесла е все още най-ефективния електромобил, бързо зареждане ама къде, тук няма бързи станции освен това всеки който работи с батерии е наясно, че бързото зареждане ги скапва и това не е оправено, за циклите, ами 400 но доста оптимиситчко за всяка една батерия, сега какво лъже БМС-а е друга тема.
  • #3
    анонимен ( преди 3 дни )
    Все си мислех, че нелепите грешки които правите са следствие на google translate. Като гледам сегашната грешка, вече започвам да се съмнявам. Как успяхте да объркате превода, от това че батерията запазва 80% от капацитета си след 600 хиляди мили, което след превод да се оказва че са останали 60% от първоначалният капацитет? Ако капацитетът падне под 80%, тази батерия трябва да бъде сменена гаранционно.
  • #2
    анонимен ( преди 4 дни )
    Съгласен съм с #1 - сега чакаме "новината" как батерия с капацитет 10 kWh е заредена с помощта на 1 000 kW (DC) бързо зарядно устройство за 1 мин. Тия електромобилисти не спират да са смешни всеки следващ ден. При положение, че ДВГ-то си зарежда резервоара за макс. 5 мин. Винаги!
  • #1
    анонимен ( преди 4 дни )
    Напълно безмислена новина. Толкова малка батерия е за почти стриктно градско каране. А при големите батерии зареждане с 300+ кВ не е новина.
fallback
Последни