Всички са наясно, че модерните превозни средства са пълни с функции и технологии. Дори автомобилите от по-нисък клас са оборудвани със сензорни екрани с гласово управление и имат бутони навсякъде по волана. А какво да кажем за модели от висок клас, които са пълни с нови системи, някои от които досега бяха непознати и определено се оказват проблем за техните шофьори.
В Nissan искат да променят това и по тази причина американското подразделение на японския автомобилен производител стартира нова програма, наречена Second Delivery. По същество това е безплатна визита за хора, които купуват нов Nissan, предназначена да им помогне да научат точно какво може тяхната кола. Тя се провежда две седмици след доставката на автомобила, като може да се състои в дома на собственика, в работата му, в заведение или в дилърството. Там екип от техници обяснява подробно как работят системите в колата.
Обикновено тези неща се правят по време на нормалния процес на доставка на автомобила, но идеята тук е да се даде известно време на собствениците да се аклиматизират към новата си кола. Освен това се приема, че при получаване на колата нейният собственик често е развълнуван и пропуска голяма част от това, което му разказва търговеца за допълнителните системи и функции.
Засега услугата Second Delivery се предлага само за Ariya, вероятно защото това е най-технологично взискателният автомобил на Nissan. Очаква се услугата да се „разшири“ по-късно през 2024 г. и за други два модела на марката - Rogue и Leaf.