fallback

Genesis ограничава производството, за да се конкурира с Bentley

Корейската премиум марка обещава да произвежда уникални коли за клиентите си

От основаването си през 2016 г. Genesis постигна впечатляващ успех, пускайки 6 модела и общо 11 модификации. Според главния креативен директор на Hyundai Motor Group - Люк Донкерволке, глобалните продажби ще бъдат ограничени до 450 000 бройки годишно, за да се запази ексклузивността на марката.

В момента продажбите на Genesis са силни на пазарите в Корея, САЩ, Австралия и Китай, но марката е изправена пред ограничения на капацитета в Европа. Изграждането на нови заводи в Алабама и Джорджия ще помогне за увеличаване на производствените обеми, но ограничението от 450 000 превозни средства на година ще остане непроменено, за да се осигури високо ниво на потребителско изживяване.

Програмата „One of One“ предлага на клиентите възможността да поръчат уникални автомобили Genesis с уникални цветове и покрития. Тези изключителни машини не се повтарят и програмата не се рекламира - клиентите сами искат персонализация, която запазва уникалността на всяка поръчка.

Genesis ще продължи да разширява гамата си, като предлага модели с висока производителност, като същевременно поддържа изключителен подход към всеки клиент и поддържа високо ниво на качество и персонализиране.

И ако досега корейската марка се е конкурирала основно с моделите на голямата германска тройка - Audi, BMW и Mercedes-Benz, сега в Genesis са се прицелили още по-високо, като искат техните автомобили да си съперничат с тези на легендарна премиум-марка като Bentley.

fallback
  • #8
    Лудория ( преди 5 дни )
    450 000 бройки са ексклузивно преживяване за крайните квартали на градовете. Ферари ограничават на 10 000 бройки, преди бяха 8000. И това пак може да се приеме за шир потреба...
  • #7
    Stern ( преди 5 дни )
    Евтин и смешен маркетингов трик, не продаваме добре дайте да кажем , че "лимитираме" и се "конглокирираме" и то с бентли като "всеки може да променя цвета на купето" хахахаххааххаха смешни легени...
  • #6
    анонимен ( преди 5 дни )
    Изкуствен дефицит, шринкфлация, грийдфлация единственото кето научиха новото поколение икономисти в университета!
  • #5
    i'm-дртиУАЙТBOY ( преди 5 дни )
    И в тази конкретно-посочена връзка, НЕнапраздно емблемата на великолепната корейска авто-Со. леко се доближава по вид и доста наподобява тази на БЕНТЛИто - навярно защото има ЗАЩО! Качеството и високият еталон за уникален комфорт,неимоверен лЮкс и умишлено търсеното чувство за домашен уют при возията се привличат и приличат по своята същност с оглед МИСИЯта+ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕто на тези доказано здрави, красиви и ефективни машини, на които ден след ден безславните вече ДЕ-премиуми им дишат прахта.
  • #4
    i'm-дртиУАЙТBOY ( преди 5 дни )
    Алло, май че на горките заблюдени ДЕ-премиум фенс, животът им яко се стъжни, след като ЛеХъСът започна да ги мачка по всички правила на бизнеса /изкл. е спортният сегмент!/, докато сега, в наши дни вече наистина настъпи пълен МРАК и ПО-(С!)-ТРЕСС, с появата и неспирното безапелационно дефилиране по 3-те основни материка на GENESiS, който вече превърна главоболието им в постоянна тежка форма на мигрена и типична безизходица; щото епиKYрейците им създадоха ребус с неимоверно трудна F за решаване
  • #3
    анонимен ( преди 5 дни )
    Нема как да стане тва да си мечтаят баровцитех нема да си купат генезис тва е като дизел и Бенин бегачка дизел бегачка нема така че приказки от книжките за деца
  • #2
    Ха ха ( преди 6 дни )
    Корейските вицове са много забавни, особено когато ти ги разказва белгиец на немски!
  • #1
    im-дртиУАЙТYBOY! ( преди 6 дни )
    Горките отблъскващо грозни DE-премиуми с предни 3YPЛИ като хищни акулки не могат да стъпят на NEW-сензацията на малкия й пръст...,щото: Тези изключителни машини не се повтарят и пр-мaтa не се публикува: клиентите сами посочват избраните екстри+ тя запазва уникалността на всяка поръчка.NB: GENESiS ще продължи да разширява гамата си предлагайки модели с висока производителност и същевременно ще поддържа изключителен конкретен подход към всеки 1 клиент,поддържайки високо качество и персонализация.
fallback
Последни