От основаването си през 2016 г. Genesis постигна впечатляващ успех, пускайки 6 модела и общо 11 модификации. Според главния креативен директор на Hyundai Motor Group - Люк Донкерволке, глобалните продажби ще бъдат ограничени до 450 000 бройки годишно, за да се запази ексклузивността на марката.
В момента продажбите на Genesis са силни на пазарите в Корея, САЩ, Австралия и Китай, но марката е изправена пред ограничения на капацитета в Европа. Изграждането на нови заводи в Алабама и Джорджия ще помогне за увеличаване на производствените обеми, но ограничението от 450 000 превозни средства на година ще остане непроменено, за да се осигури високо ниво на потребителско изживяване.
Програмата „One of One“ предлага на клиентите възможността да поръчат уникални автомобили Genesis с уникални цветове и покрития. Тези изключителни машини не се повтарят и програмата не се рекламира - клиентите сами искат персонализация, която запазва уникалността на всяка поръчка.
Genesis ще продължи да разширява гамата си, като предлага модели с висока производителност, като същевременно поддържа изключителен подход към всеки клиент и поддържа високо ниво на качество и персонализиране.
И ако досега корейската марка се е конкурирала основно с моделите на голямата германска тройка - Audi, BMW и Mercedes-Benz, сега в Genesis са се прицелили още по-високо, като искат техните автомобили да си съперничат с тези на легендарна премиум-марка като Bentley.