Никълъс Кейдж в един момент беше един от най-търсените актьори в Холивуд. От вълнуващите му преследвания с коли из Лос Анджелис в емблематичия „Да изчезнеш за 60 секунди“ - до любимо на самия него изпълнение в „Да напуснеш Лас Вегас“.
Твърди се, че хитовите роли са му донесли повече от 150 милиона долара само до 2011 г. , когато и кариерата му тръгна надолу. Кейдж похарчи голяма част от тези пари, за да направи уникална колекция от спортни автомобили.
Звездата си създаде репутация на тънък познавач, като много от покупките му бяха редки, желани класики с малък пробег и забележителна история. За съжаление, той имаше челен сблъсък с данъчните, заради които трябваше да продаде много от уникатите си.
Тези 10 автомобила са сред най-редките, минавали през гаража на Кейдж през годините. Иначе актьорът е шофирал и много други забележителни коли.
Заб. някои от снимките в галерия са илюстартивни, тъй като никъде няма изображения от оригиналните коли на Кейдж.
Уникалните коли на Никълъс Кейдж (ГАЛЕРИЯ):
Кейдж има добре позната любов към английската култура и архитектура, като дори притежава имот в странния окръг Съмърсет поне от 2006 г. Освен това е голям фен на английските автомобили и е известно, че през гаража му са минали множество Rolls-Royce, включително някои невероятно редки. Това включва поне един кабриолет Rolls-Royce Silver Cloud III, въпреки че има доказателства зал два.
Първият е модел от 1964 г., само един от само 25-те произведени с ляв волан и с каросерия от HJ Mulliner. Той е боядисан в изключително необичаен нюанс на Velvet Green с черен капак. Първоначално е доставен в Германия преди да влезе в калифорнийската колекция на култовия актьор. Наскоро беше продаден от базирания в Обединеното кралство специализиран дилър Graeme Hunt за неразкрита сума.
Има обаче и друг кабриолет Silver Cloud III, за който се твърди, че е бил собственост на Кейдж, модел от 1963 г. Той изглежда е бил боядисан в бяло и след това в кафяво. Историята на тази конкретна кола е по-трудно проверима. Ако е наистина така, Кейдж я продава някъде преди 2008 г.