fallback

Volkswagen ID.7 получи още мощност и по-голям пробег

Една от новите версии на електрическия хечбек изминава над 700 км с едно зареждане

Volkswagen пусна на европейския пазар нови модификация на семейството ID.7, който получават повече мощност и по-голям пробег. Техните продажби стартират, като „напомпаният“ лифтбек ID.7 GTX е оценен на 63 155 евро, а комбито ID.7 GTX Tourer ще струва 63 955 евро. Потребителите на Стария континент получават също така лифтбек и комби ID.7 Pro S, които са на цени съответно от 58 985 и 59 785 евро.

Най-интересната сред изброените версии е ID.7 GTX Tourer, която се нарича „най-мощното комби в историята на Volkswagen“. Той дебютира в средата на март, като ще може да бъде поръчан от европейски дилъри от утре, тоест от 6 юни.

„Напомпаното“ комби се задвижва от два електромотора с мощност 340 к.с., като получава задвижване на четирите колела и „спортен“ бодикит. С едно зареждане на батерия с капацитет 86 кВт/ч това комби изминава над 620 км, като енергийният заряд може да се попълни от 10 до 80% за около 26 минути.

При модификациите с префикс Pro S капацитетът на батерията е увеличен от 77 на 86 кВт/ч в сравнение с версията Pro. В резултат на това лифтбекът може да измине 709 км без презареждане, а комбито - 690 км по цикъла WLTP.

Дизайнът на версията Pro S до голяма степен повтаря този на Pro, докато GTX има свой собствен уникален външен вид. Това включва предна броня с шарка на пчелна пита върху въздухозаборника. Както при VW ID.3:GTX, светлинният подпис се определя от триъгълни елементи в предната броня, които сега ще бъдат неразделна част от външния вид на GTX. ID.7 GTX също има LED матрични фарове и светещо лого на VW като стандарт.

Отзад има решетка тип пчелна пита, включваща червена рефлекторна лента и фин дифузьор. GTX също има адаптивни LED задни светлини и червено осветено лого на VW като част от стандартното оборудване.

В салона на GTX са поставени седалки с червени контрастни шевове и червени надписи GTX на облегалките. Има и многофункционален волан с червена централна лента и червени декоративни шевове. Стандартното оборудване включва също 30-цветно околно осветление, усъвършенстван хед-ъп дисплей с функция за добавена реалност, безжичен Apple Car Play и Android Auto, гласов асистент Ida, включително ChatGPT връзка, двузонов автоматичен климатроник и достъп без ключ - и стартиране система. Новата система за предупреждение при излизане, автоматична смяна на лентата и асистент за дистанционно контролирано паркиране чрез приложение са налични като опции.

Ново е и „Wellness App“, с което можете да извършвате няколко настройки на една стъпка. Има три режима: Fresh Up, Calm Down и Power Break. В зависимост от избрания режим се регулират околното осветление, звукът, климатроникът, прозрачността на панорамния покрив, както и климатроникът и масажът на седалките. Уелнес приложението е част от Interior Package Plus.

Електрическите превозни средства от семейството ID.7 се произвеждат в завод в Емден, на същото място, където вече се сглобяват кросоувърите ID.4.

Още снимки на новите версии на ID.7 - вижте в галерията:

fallback
  • #9
    Иван ( преди 6 месеца )
    Не вярвам някой да се излъже да даде 63к евро за базов vw. Ако искат да имат поне някакви продажби, да му сложат ембелма на ауди и да се брои за "премиум".
  • #8
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Евтино и безвкусно и отвътре и отвън, преди ги правеха да се харесат на китайците сега вече на никой, иначе цената е като на Туарег.
  • #7
    Люсид ( преди 6 месеца )
    Германска трагедия.Нискотехнологично жалко и некадърно
  • #6
    Люсид ( преди 6 месеца )
    Германска трагедия.Нискотехнологично жалко и некадърно.
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Pro, pro s, gtx id 7.... Не се учудвам че никой не ги купува, хората от 30-40 години са свикнали с едни имена и сега не знаят за какво им говориш.
  • #4
    анонимен ( преди 6 месеца )
    През зимата на мокро изминава 422 км с 90 км/ч и 308 със 120. За сравнение, Модел Ес прави 644 и 473 на пролетни температури. С 20% по-голяма батерия, изминава с 50% по-голямо разстояние. Технологично превъзходство, сър!
  • #3
    popa ot razgrad ( преди 6 месеца )
    пак ни баламосват...как с 86квтч ще мине 650 км...това което може да се достигне са 400 км максимум...това да не е колата на Незнайко в Слънчевия град...
  • #2
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Вдигат реалния пробег от 200 на 250 км.Електричка,сър!
  • #1
    Илиян ( преди 6 месеца )
    Винаги съм си мечтал за Уелнес в колата, 30-цветно осветление и добавена реалност, не че знам какво означават, ама за къде без тези опции! На тате Жигулито ги нямаше тези екстри и беше много неудобно.
fallback
Последни